320it Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Sitter å ser på angeleyes fra umnitza.com Har sett på ulike varianter, og sett at noen har "wiring harness" og noen ikke. Hva er egentlig det? Noen som har erfaringer med umnitza? Hvilke ringer bør jeg velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Wiring harness = ledninger/ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 så de som selges uten er altså uten ledninger? eller er de som har det plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Om det er helt plug&play med slike ettermonterings ringer er jeg ikke helt sikker på men man trenger ikke å være Petter Smart for få disse montert.. Guide: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Noen som har erfaringer med umnitza? jeg har kjøpt en leppe hos umnitza en gang og det funka greit det, men det tok ca 5 uker før jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 men hva blir forskjell ved montering med og uten ledningsnettet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Hmm... jeg kan ikke helt skjønne hvordan de skal virke hvis de ikke har noen ledninger... Hvor får de strøm fra parklyset fra da? Virker som at man da må kjøpe ledninger selv, samt annet man evt vil trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Har hørt at http://www.jlevistreetwerks.com er veldig raske. (Eller de som frakter da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Tok en uke fra jeg la inn bestilling til pakken var hos Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå