Gå til innhold

selges sorte DE lykter og instrumentpanel til bmw e34 535i

///frank
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Lurt? Ja, det skal du få lov å utdjupe, Frank. Eg har ikkje lurt ein kjeft. Du lurte heller deg sjølv ved å tru at du skulle klare å selge den dyrt oppe i nord, tenkjer eg. Hallo, bilen hadde gått over 300 k...kva forventar du deg? At det ikkje skulle kome vedlikehaldskostnader? Eg har iallefall betalt min rundelige del av dei allereie når eg solgte bilen til deg. Og om du vil vite det så har eg savna den %/&/¤%&&¤ bilen kvar dag sidan. Eg var seriøst på nippet til å kjøpe den tilbake. No har eg leita med lys og lykter i heile noregs land for å finne ein bra E34, og maken til kjerre som eg hadde har eg ikkje funne. Slik er det med den saken.

Du tjener ikkje pengar på gamle bilar. Ei dyrkjøpt lekse kanskje, men så veit du det til seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt? Ja, det skal du få lov å utdjupe, Frank. Eg har ikkje lurt ein kjeft. Du lurte heller deg sjølv ved å tru at du skulle klare å selge den dyrt oppe i nord, tenkjer eg. Hallo, bilen hadde gått over 300 k...kva forventar du deg? At det ikkje skulle kome vedlikehaldskostnader? Eg har iallefall betalt min rundelige del av dei allereie når eg solgte bilen til deg. Og om du vil vite det så har eg savna den %/&/¤%&&¤ bilen kvar dag sidan. Eg var seriøst på nippet til å kjøpe den tilbake. No har eg leita med lys og lykter i heile noregs land for å finne ein bra E34, og maken til kjerre som eg hadde har eg ikkje funne. Slik er det med den saken.

Du tjener ikkje pengar på gamle bilar. Ei dyrkjøpt lekse kanskje, men så veit du det til seinare.

hadde fan meg ikke tenkt å tjene noe på de,men når du i helvete skriver innlegg her på bimmers at folk må passe seg før den bilen,veit d at det florerte masse falske annonser på den bil.men isteden før å skrive innlegget på bimmers og heller sjekke saka..det va 2-3 seriøse personer sov ville kjøpe den.og når dem leste dem det og trekkte seg.LURT!!!!!!alt av foringer,du sa at du hadde skifta cluth og ikke cluth lager,for det var cluth lager lyd,men det va defekt kubbeaksel,så eg trur det du viste det og det andre er rusta som var poppet på høgre frame og den rust som du har tatt.det er det dårligaste jobben eg har sett :roll:

OG DU EG HAR ALDRI SOLGT BILEN TIL DEG ATT!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...