///frank Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 selges sorte DE lykter- solgt selges instrumentpanel til bmw e34 88m 535i,kr 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Passer de Sorte DE lyktene på e30 osså???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Passer de Sorte DE lyktene på e30 osså???? nei annen innfesting på brakett og selve lyktene .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Passer de Sorte DE lyktene på e30 osså???? veit ikke,noen fra forumet som veit noe om det passer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Passer de Sorte DE lyktene på e30 osså???? nei annen innfesting på brakett og selve lyktene .. okey.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Slik JEG har forstått det skal det jo ikke være noe problem å bruke e34 lykter på e30. Var vist bare å koble om noe på ledningene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Bilde av lyktene?? Gjerne på svart bil med bred front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Her er ett bilde fra sidene til KOED . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Her er ett bilde fra sidene til KOED . Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 E30 og E34 lyktene går omhverandre.. Koed har samme varnenummer på lyktene. På pakka til lyktene mine står det også at de passer E30 og E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Vil dei svarte de lyktene bli fine på kvit E34??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Vil dei svarte de lyktene bli fine på kvit E34??? kansje det,noe fra forumet som har sorte de lykter og hvit bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goks Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Eg kan kjøpe tilbake lyktene mine, eg. Trenger dei til nytt prosjekt. Kva skal du ha for dei? Send meg ein mail på goks76(a)gmail.com så snart som mulig. Geir-Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Eg kan kjøpe tilbake lyktene mine, eg. Trenger dei til nytt prosjekt. Kva skal du ha for dei? Send meg ein mail på goks76(a)gmail.com så snart som mulig.Geir-Olav prosjekt???.håper det blir bedre prosjekt en det du solgte til meg for fy f........ du lurte meg godt med den bilen,ska eg nemne noe her på forumet??? og du lyktene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Lurt? Med hva da tørr jeg spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå