Magnus M Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Har etter lang ventetid hos tollen motatt mine nye angeleyes og aluringer. beklager dårlig bildekvalitet, (mobilkamera) Hva synnes folk? Det var overaskende enkelt å montere både angeleyes og aluringene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Dette ble pent!! Lurer på slike alu. ringer selv. hvor kjøpte du de og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hei Både angeleyes og ringer ble kjøpt her: http://jlevistreetwerks.com/ Betalte ca 1600nok.. for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 ble bra det der... ville kanskje valgt en farge som var mer lik orginal-fargen på Angel-eyes fra BMW, men ser bra ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 deilige lys mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 hva er det eksakte navnet på de ringene AE der? Jævlig finr frestn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Dette så virkelig pent ut. Samme AE ringene som mine. Hadde de tilbud siden du betalte 1600 for alt? Jeg betalte 1600 for bare AE ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 52354eee46 Her er linken... Jeg også har kjøpt desse Angel Eyes`a.. Skal montere dei imorgen. Tok det lang tid?? Kjøpte også desse M3 Ringene frå samme sjappa.. Men eg måtte betale 2000,- med frakt... . . . Men men... ANBEFALEST!! Ser mange har desse ringene og jeg trur alle er veldig fornøgd med lysene og servicen.. Tok 6 dager ifra jeg bestillte til jeg fekk pakken på døren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 ble bra det der... ville kanskje valgt en farge som var mer lik orginal-fargen på Angel-eyes fra BMW, men ser bra ut uansett.. Er enig med Håkon her ja, litt for sterkt lys syns jeg, men flott ble det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Pris varierer sikkert litt med dollarkurs og greier. Veldig fint og oversiktlig ledningsnett, så brukte vell 30 - 45 min på montering, selve ringene bare klippses på i overkanten av lykta. Men anbefaler å kjøpe et relè ekstra, bruke det som "dummy" på parklys på andre lykta.. ellers vil det ene blinklyset ditt fungere som park. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå