Haug Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Som topicen sier Hvordan lager jeg eget galleri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 det er vel strengt tatt ikke mulig lenger? det er en tråd i bilder forumet du må skrive i for å få album.. men, tror ikke den muligheten er der lenger desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Nei nei ikke mye å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Alternativt kan du lage deg et galleri gratis på www.photobucket.com og legge link i signaturen din eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 skulle prøvd å få fiksa sånn at vi andre åsså kunne fådd et galleri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 eget galleri... ja, jeg kan prøve... har tenkt på det en stund nå. Jeg setter opp et galleri der dere kan registrer dere selv, lage album og last opp bilder. Håper det faller i smak, det skal være rimlig enkelt å bruke. Isåfall syns jeg det. Registrerings prossessen orker jeg ikke å beskrive, dere har jo klart å registrer dere på bimmers da bør ikke der være noe problem. Når dere har registrert dere og aktivert kontoen har fått logget inn trykker du på "Create/order my albums". Da vil du komme inn til en ny side det du trykker på "NEW" og fjerner teksten som kommer i text området under og fyller inn den teksten du ønsker for albumet og trykker "Apply modification" for å fullføre. Derretter er det bare å gå inn på "Upload file" og start opplastingen. Jeg setter Space Quota på 5mb, men skulle det være at man trenger mer så er det bare å sende en PM eller mail. www.bmw.johjoa.com Håper det faller i smak, det skal være rimlig enkelt å bruke. Isåfall syns jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg bruker magix-photos. Jeg er veldig fornøyd. Mange ting du kan endre etter eget ønske, 128 mb plass som holder til noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Gunnar har stengt for muligheten for å opprette et eget brukergalleri på bimmers... trolig for å holde kostnadene nede når trafikken her inne nå har blitt så stor. Det finnes imidlertid (som flere er inne på) ganske mange andre alternativer for lagring av bilder på nettet... mange av dem er i tillegg gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå