Gå til innhold

Hvordan lage eget galleri?

Haug
 Share

Anbefalte innlegg

eget galleri... ja, jeg kan prøve... har tenkt på det en stund nå.

Jeg setter opp et galleri der dere kan registrer dere selv, lage album og last opp bilder.

Håper det faller i smak, det skal være rimlig enkelt å bruke. Isåfall syns jeg det.

Registrerings prossessen orker jeg ikke å beskrive, dere har jo klart å registrer dere på bimmers ;) da bør ikke der være noe problem.

Når dere har registrert dere og aktivert kontoen har fått logget inn trykker du på "Create/order my albums".

Da vil du komme inn til en ny side det du trykker på "NEW" og fjerner teksten som kommer i text området under og fyller inn den teksten du ønsker for albumet og trykker "Apply modification" for å fullføre.

Derretter er det bare å gå inn på "Upload file" og start opplastingen. ;)

Jeg setter Space Quota på 5mb, men skulle det være at man trenger mer så er det bare å sende en PM eller mail.

www.bmw.johjoa.com

Håper det faller i smak, det skal være rimlig enkelt å bruke. Isåfall syns jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar har stengt for muligheten for å opprette et eget brukergalleri på bimmers... trolig for å holde kostnadene nede når trafikken her inne nå har blitt så stor. Det finnes imidlertid (som flere er inne på) ganske mange andre alternativer for lagring av bilder på nettet... mange av dem er i tillegg gratis... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...