336mik Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Noen som har gjørt dette,og vet hvor man kan gjøre det,og hva det koster?Lurer litt på en oppgradering på min egen bil etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 skjønner ikke hva du mener jeg.. oppgradere til hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 bare til å skifte skive på speedometeret det, sånn at det ser ut som du kjører i 160 når du bare kjører i 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Tipper han mener speedometer som er oppstilt i mer hastighet. Helge Vik har jo dette på sin M3. Hans går vel til 360km/t. Kalibrert og alt! Ettersom jeg hørte var dette gjordt av en tysker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Viste jo egentlig at H.V hadde det ja.Skulle ihvertfall hatt et som gikk til 300(+) som var kalibrert.Blir liksom litt snaut med det på 240 som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Er det så ofte du er oppi 300 a? Og hvis man først kjører så fort så trenger man vel ikke å se farta? Man har vel nok med å holde i rattet, og se på veien. Jeg bruker kun speedometret før fotobokser, og når snuten ligger bak/forran meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ikke så ofte i 300 nei..faktisk ingen gang til nå,men er jo litt grei at speedometeret står i stil til bilen.Det som går til 240 tømmer man jo lett med en 325,så jeg vil ha noe som går litt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Det er jo bare og kjøpe et M3 speedometer. Vist oppgradere og kalibrere det du har kan du sende det til Norsk speedometerservice. vet ikke hva det koster nå lengre men for 10 år siden lå det på ca 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå