325demon Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 noen som har erfaring med om 2 hx2 punsj subber spiller veldig bra? og hvilke 6 ganger 9 som spiller bra? må være en god del bedre en de vanlige pioner osv til 1500kr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Vet at hx2ene spiller veldig bra, nesten for mye spør du meg.. og det var med en RF 800 på hver.. Men det skal vites at jeg ikke har testet de nye pioneerene som koster 3000+, da disse hvissnok er enda råere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 2 stk. Rockford Power HXII slo ihvertfall pusten ut av meg i en golf en gang i tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 testa 2 jbl subber nå som kosta 5000 hver, de spilte helt rått! var vel 1600 rms eller noe.... må vel spare litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 2 stk. Rockford Power HXII slo ihvertfall pusten ut av meg i en golf en gang i tiden.. Power elementene ja, de spiller rått, men punsh elementene som han spør om i førsteomgang, de spiller heller litt dårligere ville nå jeg si. Er mange som blander disse to typene. Har selv hatt 4stk punsh 12" (to av gangen) som jeg har spilt i filler alle sammen, og det med en RF801s som er sertifisert av RF til å gi 911W i 2ohm. Burde gi nok til to 12" som er på 400w stk det. Så min erfaring er at punsh ikke tåler juling over lengre tid. Selv har jeg gått over til Pioneer sine TS-W3004SPL (som ligger i RF Power klassen) som er satt til 1000w nom. inng. effekt. En av de spiller bedre enn to punsh. Men så er det jo alt etter som hvilken bil det er montert i også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Disse koster bare 1500 men spiller ekstremt høyt. Fikk de demonstrert og jeg måtte seriøst se etter om det var subwoofer som spilte samtidig. Heftig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siimen Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 jeg har selv 2 rockford fosgate punch hx2 som spiller veldig bra!! hatt de i flere år og er storfornøyd!! De som spiller filler av de har ikke rett kasse og for liten forsterker. jeg kjører 2 1001bd linket i 2ohm på subbene og gir de ca 2200W RMS og det låter sinnsykt bra i riktig kasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Har denne i kofferten på min E36 COUPE http://www.deal.no/produkt.cfm?id=69882 Spiller veldig bra:) Har dette front settet http://www.streetdesign.no/?go=produkt& ... 7fc82666c3 Spiller utrolig bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 Hva med å droppe 6x9 og heller gå for skikkelig frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hva med å droppe 6x9 og heller gå for skikkelig frontsett? Helt enig. Funker som bare det i min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 front settet blir over døvet av 6 ganger 9 vis du ikke bygger kit panel da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Dette låter greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Dette låter greit. Jeg har 2stk sanne til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Tenkte du på av pris på dem a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Tenkte du på av pris på dem a? 3800+ porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå