Gå til innhold

rockford fosgate?


Anbefalte innlegg

Vet at hx2ene spiller veldig bra, nesten for mye spør du meg.. og det var med en RF 800 på hver.. :lol:

Men det skal vites at jeg ikke har testet de nye pioneerene som koster 3000+, da disse hvissnok er enda råere... :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
2 stk. Rockford Power HXII slo ihvertfall pusten ut av meg i en golf en gang i tiden..

Power elementene ja, de spiller rått, men punsh elementene som han spør om i førsteomgang, de spiller heller litt dårligere ville nå jeg si. Er mange som blander disse to typene. Har selv hatt 4stk punsh 12" (to av gangen) som jeg har spilt i filler alle sammen, og det med en RF801s som er sertifisert av RF til å gi 911W i 2ohm. Burde gi nok til to 12" som er på 400w stk det. Så min erfaring er at punsh ikke tåler juling over lengre tid. Selv har jeg gått over til Pioneer sine TS-W3004SPL (som ligger i RF Power klassen) som er satt til 1000w nom. inng. effekt. En av de spiller bedre enn to punsh. Men så er det jo alt etter som hvilken bil det er montert i også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv 2 rockford fosgate punch hx2 som spiller veldig bra!! hatt de i flere år og er storfornøyd!!

De som spiller filler av de har ikke rett kasse og for liten forsterker. jeg kjører 2 1001bd linket i 2ohm på subbene og gir de ca 2200W RMS og det låter sinnsykt bra i riktig kasse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...