nilsson Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg har no kommet meg til danmark etter en vanskelig start,Det hele begynte med at jeg måtte snu mine dekk for å ikke kjøre dem blanke bak på min 523(feiljustert bakstilling)Det var på lørdag formiddag at jeg oppdaget at de var på korden,fikk en kompis til å dra til sharif og hente hjul men fikk ikke lagt dem på så jeg tok dem med meg på ferie.. Og da kommer spørsmålet, vet noen av noe sted i danmark de legger om 265/30-19 dekk???????? alle tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg har no kommet meg til danmark etter en vanskelig start,Det hele begynte med at jeg måtte snu mine dekk for å ikke kjøre dem blanke bak på min 523(feiljustert bakstilling)Det var på lørdag formiddag at jeg oppdaget at de var på korden,fikk en kompis til å dra til sharif og hente hjul men fikk ikke lagt dem på så jeg tok dem med meg på ferie..Og da kommer spørsmålet, vet noen av noe sted i danmark de legger om 265/30-19 dekk???????? alle tips mottas med takk Nærmaste bilverkstad vil eg tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg har no kommet meg til danmark etter en vanskelig start,Det hele begynte med at jeg måtte snu mine dekk for å ikke kjøre dem blanke bak på min 523(feiljustert bakstilling)Det var på lørdag formiddag at jeg oppdaget at de var på korden,fikk en kompis til å dra til sharif og hente hjul men fikk ikke lagt dem på så jeg tok dem med meg på ferie..Og da kommer spørsmålet, vet noen av noe sted i danmark de legger om 265/30-19 dekk???????? alle tips mottas med takk Nærmaste bilverkstad vil eg tru? Ja... det er vel det enkleste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 "et sted i danmark" er ganske omfattende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Nytt tips...De gule sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 http://www.sds.dk/ Dekk-kjede med 45 avdelinger i danmark. Fins en oversikt på siden også. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 http://www.sds.dk/Dekk-kjede med 45 avdelinger i danmark. Fins en oversikt på siden også. MVH TommyL Problemet med disse dekkforhandlerne er at de er dyre. Jeg har akkurat bestilt en oppsetning Pirelli P6 dekk (195/65-15) på daekonline.dk til kr. 512,- pr. stk (leveringstiden er 3 arbeidsdager her i Danmark). Tilsvarende pris hos div. dekkforhandlere ligger på mellom 700 og 800 kroner pr. dekk.... og da kan man jo tenke seg hva prisen kommer til å bli for dekk i dimensjonen 265/30-19... ... BMW skal forøvrig ha mellom 1000 og 1100 kroner pr. tilsvarende Pirelli P6 dekk (195/65-15)... You´ve been warned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 http://www.sds.dk/Dekk-kjede med 45 avdelinger i danmark. Fins en oversikt på siden også. MVH TommyL Problemet med disse dekkforhandlerne er at de er dyre. Jeg har akkurat bestilt en oppsetning Pirelli P6 dekk (195/65-15) på daekonline.dk til kr. 512,- pr. stk (leveringstiden er 3 arbeidsdager her i Danmark). Tilsvarende pris hos div. dekkforhandlere ligger på mellom 700 og 800 kroner pr. dekk.... og da kan man jo tenke seg hva prisen kommer til å bli for dekk i dimensjonen 265/30-19... ... BMW skal forøvrig ha mellom 1000 og 1100 kroner pr. tilsvarende Pirelli P6 dekk (195/65-15)... You´ve been warned... Joda, sikkert riktig, men sånn jeg forstod det hadde han allerede dekk, skulle bare ha lagt dem om? MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Joda, sikkert riktig, men sånn jeg forstod det hadde han allerede dekk, skulle bare ha lagt dem om? MVH TommyL OK... ser det nå... så er det bare å finne første og beste bilverksted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsson Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 takker for alle tips...jeg glemte selvsagt å nevne at jeg var ved løkken da..fikk låne gule sider på campen så det ordnet seg på et greit dekkverksted ei lita mil unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå