Gå til innhold

HJELP dekkverksted i danmark......

nilsson
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har no kommet meg til danmark etter en vanskelig start,Det hele begynte med at jeg måtte snu mine dekk for å ikke kjøre dem blanke bak på min 523(feiljustert bakstilling)Det var på lørdag formiddag at jeg oppdaget at de var på korden,fikk en kompis til å dra til sharif og hente hjul men fikk ikke lagt dem på så jeg tok dem med meg på ferie..

Og da kommer spørsmålet, vet noen av noe sted i danmark de legger om 265/30-19 dekk???????? alle tips mottas med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har no kommet meg til danmark etter en vanskelig start,Det hele begynte med at jeg måtte snu mine dekk for å ikke kjøre dem blanke bak på min 523(feiljustert bakstilling)Det var på lørdag formiddag at jeg oppdaget at de var på korden,fikk en kompis til å dra til sharif og hente hjul men fikk ikke lagt dem på så jeg tok dem med meg på ferie..

Og da kommer spørsmålet, vet noen av noe sted i danmark de legger om 265/30-19 dekk???????? alle tips mottas med takk :D

Nærmaste bilverkstad vil eg tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmaste bilverkstad vil eg tru?

Ja... det er vel det enkleste... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sds.dk/

Dekk-kjede med 45 avdelinger i danmark.

Fins en oversikt på siden også.

MVH

TommyL

Problemet med disse dekkforhandlerne er at de er dyre. Jeg har akkurat bestilt en oppsetning Pirelli P6 dekk (195/65-15) på daekonline.dk til kr. 512,- pr. stk (leveringstiden er 3 arbeidsdager her i Danmark). Tilsvarende pris hos div. dekkforhandlere ligger på mellom 700 og 800 kroner pr. dekk.... og da kan man jo tenke seg hva prisen kommer til å bli for dekk i dimensjonen 265/30-19... :?... BMW skal forøvrig ha mellom 1000 og 1100 kroner pr. tilsvarende Pirelli P6 dekk (195/65-15)... You´ve been warned... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sds.dk/

Dekk-kjede med 45 avdelinger i danmark.

Fins en oversikt på siden også.

MVH

TommyL

Problemet med disse dekkforhandlerne er at de er dyre. Jeg har akkurat bestilt en oppsetning Pirelli P6 dekk (195/65-15) på daekonline.dk til kr. 512,- pr. stk (leveringstiden er 3 arbeidsdager her i Danmark). Tilsvarende pris hos div. dekkforhandlere ligger på mellom 700 og 800 kroner pr. dekk.... og da kan man jo tenke seg hva prisen kommer til å bli for dekk i dimensjonen 265/30-19... :?... BMW skal forøvrig ha mellom 1000 og 1100 kroner pr. tilsvarende Pirelli P6 dekk (195/65-15)... You´ve been warned... :roll:

Joda, sikkert riktig, men sånn jeg forstod det hadde han allerede dekk, skulle bare ha lagt dem om?

MVH

TommyL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...