Viko Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Dog ran out in front of car while going around a curve. Driver sacrificed the car in exchange for dog's life. Var ikkje mye M5 igjenn
Eirik3 Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Er vel ganske instinktivt å forsøke å svinge unna istedefor å kjøre på... Og hvis det var hun i hvitt som kjørte så.... jaja
javewl Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Kan vel diskuteres hva som var det beste i den situasjonen. En bil vil allti forbli bare en bil, samme hvor dyr den er Men ville tråkka forsiktig i ettertid hadde jeg vert hunden
j0lle Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Herre! Et liv er uansett verdt mer enn en bil, selv om det "bare" er en hund... Kan jo hende eieren skylder på hunden, fordi han ikke vi si sanheten om hvorfor han totalvraka bilen..
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Kan jo hende eieren skylder på hunden, fordi han ikke vi si sanheten om hvorfor han totalvraka bilen.. Den kan eg kjøpe
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Tror nok j0lle kan være inne på noe.. Kjører man over evne og går ut helt på egenhånd er det nok ofte det plutselig var et dyr i veien i skademeldingen..
NSS Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Ser ikke akkurat ut som han/hun har kjørt bortover veien i vanlig fart også sett en hund og svingt inn i autovernet nei Ser mer ut som noen har testet bilen litt, også mistet kontrollen
ovex Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 BIKKJE I BAKKEN!!!! masse gode poeng her som ein berre kan velge å vrake i... -føraren av bilen hanldlar på refleks; terningkast 6 -eit liv er meir verd enn ein bil ;terningkast 6 -hund som ynskyldning for vraka M5; terningkast 6 -ho dama i kvitt vraka bilen....; terningkast på ein skala på 1-10...sånn midt på treet
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Hmm luerer på om jeg hadde ofra en framfanger Men ikke hele bilen
Analex Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Skulle lett klint en laushund utover veien istedenfor å kjøre bilen av veien, men reflekser er ikke alltid enige.
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 derfor alle i USA kjører rundt i Truck'er.. kan man kjøre på hva man vil, for så å spyle av efterpå.. -praktisk!
Steffan C Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Hmmm, her MÅ det ha gått drit fort, den er jo rundbulka jo .
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Han kan umulig ha kjørt unna en hund.. Jeg mistenker at det har vært noe annet inn i bildet her.. Hvis hunden hadde vært årsaken hadde han nok ikke fått så omfattende skader som det der, med mindre han hadde en VOLDSOM fart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå