Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2m5_20060404_001.jpg

2m5_20060404_004.jpg

Dog ran out in front of car while going around a curve. Driver sacrificed the car in exchange for dog's life.

Var ikkje mye M5 igjenn :cry:

Skrevet

Kan vel diskuteres hva som var det beste i den situasjonen. En bil vil allti forbli bare en bil, samme hvor dyr den er ;)

Men ville tråkka forsiktig i ettertid hadde jeg vert hunden :P

Skrevet

Herre!

Et liv er uansett verdt mer enn en bil, selv om det "bare" er en hund...

Kan jo hende eieren skylder på hunden, fordi han ikke vi si sanheten om hvorfor han totalvraka bilen.. :)

Skrevet

Kan jo hende eieren skylder på hunden, fordi han ikke vi si sanheten om hvorfor han totalvraka bilen.. :)

Den kan eg kjøpe :-k

Skrevet

Tror nok j0lle kan være inne på noe.. ;)

Kjører man over evne og går ut helt på egenhånd er det nok ofte det plutselig var et dyr i veien i skademeldingen..

Skrevet

Ser ikke akkurat ut som han/hun har kjørt bortover veien i vanlig fart også sett en hund og svingt inn i autovernet nei :P Ser mer ut som noen har testet bilen litt, også mistet kontrollen :P

Skrevet

BIKKJE I BAKKEN!!!!

:)

masse gode poeng her som ein berre kan velge å vrake i...

-føraren av bilen hanldlar på refleks; terningkast 6

-eit liv er meir verd enn ein bil ;terningkast 6

-hund som ynskyldning for vraka M5; terningkast 6

-ho dama i kvitt vraka bilen....; terningkast på ein skala på 1-10...sånn midt på treet ;)

Skrevet

Han kan umulig ha kjørt unna en hund.. Jeg mistenker at det har vært noe annet inn i bildet her.. Hvis hunden hadde vært årsaken hadde han nok ikke fått så omfattende skader som det der, med mindre han hadde en VOLDSOM fart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...