Gå til innhold

Småbulker


g4ndersen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en del småbulker (handlevogn/dør-merker)? Bulkene er veldig små, men vises lett i sollys og er enormt irriterende. Disse er på dørene.

Er det mulig å fikse dette uten å sparkle/lakke om dørene? Vet at det finnes spesialverktøy til sånt. Hva koster det å utføre et sånt arbeid i såfall?

http://www.mamut.com/homepages/Norway/1 ... bdet14.htm

Er det noen i Nordland/Troms som utfører slikt arbeid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GMA, her skal du få litt gratis råd. Kjøp deg en limpistol, og smeltelim for metall. Lim en liten dæsj lim i bulken. og en skrue eller noe som du kan få tak i utenpå der igjen. Så, forsiktig forsiktig med en glidehammer kjøpt på biltema kan du "jukke" ut bulken din. Bruk varmepistol på bulken før du limer så metallet ikke er iskaldt. Dette funker fint, og trikset er vist på "bosse bildoktorn" på svens tv. Jeg har også brukt det flere ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GMA, her skal du få litt gratis råd. Kjøp deg en limpistol, og smeltelim for metall. Lim en liten dæsj lim i bulken. og en skrue eller noe som du kan få tak i utenpå der igjen. Så, forsiktig forsiktig med en glidehammer kjøpt på biltema kan du "jukke" ut bulken din. Bruk varmepistol på bulken før du limer så metallet ikke er iskaldt. Dette funker fint, og trikset er vist på "bosse bildoktorn" på svens tv. Jeg har også brukt det flere ganger selv.

Apropos "Bosse bildoktorn" på SVT så er det et utrolig bra TV-konsept... forståelig, uskyldig og gammeldags nok til at alle kan få noe ut av programmet. Det jeg liker best med programmet er at det viser at man med litt logisk sans kan få til det meste når det gjelder problemer med en bil... :D

Bosse

alfaboss2415x300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...