Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Tyfoon?

Har kjøpt meg 2 stk Tyfoon 225/40 WR18 SUCCESSOR foran og de sporet mye mindre enn de gammle Marangoni dekkene jeg hadde, noen som har erfaringer med dette dekkmerket?

Skrevet

Vent til det begynner å regne ;)

Helt jævlig.

Men funker greit,har kjørt med de flere ganger på diverse biler.

Skrevet
Vent til det begynner å regne ;)

Helt jævlig.

Men funker greit,har kjørt med de flere ganger på diverse biler.

Det jeg erfarte i dag var ikke så værst synes jeg da, 120km/t i 80 sonen, ingen risting eller sporing, kjørte ca 3 mil hjem igjen, nå vet ikke jeg om du kjører hardt eller hva du gjør heller da, men foreløpig så er jeg fornøyd.

Skrevet

Det er stort sett dama som kjører 318i med de dekka bak,regn og rundkjøringer er hu ikke glad i...

Skrevet

Har hatt tyfoon dekk på min E36 tidligere.

Var veldig godt fornøyd med de på tørr asfalt. Støyet og sporet lite, men som nevnt tidligere så var de dårlige på vått føre.

Skrevet

Mener det var tyfoon jeg også hadde... og som tidligere nevnt av propan.. vent til det begynner å regne, de blir veeeldig glatte. Men ellers synes jeg de var greie

Skrevet

Takker for svar sålangt, skulle bare ha 2 stk til jeg reiser på lørdag da de andre var nesten slitt ned til corden, tør ikke kjøre til Danmark sånn, så jeg kjøpte det billigste jeg fikk tak i, skal uansett ha nye felg og dekk senere, sansynligvis til neste sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...