Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 For de som liker biler, og synes animasjonsfilmer kan være gøy, så anbefaler jeg "Cars"! Finfin 2-timersunderholdning. Madammen syntes også den var moro, selv om hun ikke er noen bilfrik. Om filmen: http://imdb.com/title/tt0317219/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 når kommer denne filmen til norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Den har premiere i august, å da skal jeg ha familiedag på kino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg så trailer til den i går når jeg var på Pirates of the carabien. JEG SKAL SE CARS på KINO den virker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Skal oxo se denna filmen på kino hadde jeg tenkt,er jo pixar som er med å lage den og da blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg var skeptisk til denne i starten men jeg så trailer på den her om dagen og den ser meget bra ut! Lurer på om den blir bedre på norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Cars skuffet meg egentlig. Var noen vittig moment, men stort sett var den under pari. Syns nesten lille kylling var morsommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dette er en film jeg gleder meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 filmen var helt grei den. stor koste meg rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Den har premiere i august, å da skal jeg ha familiedag på kino Hehehe... det har vi også avtalt i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Hehe... Filmen er igrunnen helt grei underholdning den. Synes den er0 morsom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Trailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 helt enig, sinnsykt bra film, også for "den bedre halvdel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Denne må jo sees Kan ikke noe for det, men i de siste årene har det kommet mye bra på animasjonsfronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Hmm... Er det ikke litt mye Nascar-preg over denne filmen? Nascar blir litt for -mye- for min del.. EDIT: Trailere & teasere i HD-kvalitet: http://www.apple.com/trailers/disney/cars/hd/ Andre filmer i HD-kvalitet: http://www.apple.com/trailers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå