Frode H. Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Flotte bilder! Det var andre tilstander den ene gangen jeg har vært på Gatebil. Tror det var første eller andre året de arrangerte vi var der en tur.
Steffan C Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Sier noe der Frode H. Jeg var på Gatebil for første gang i -96, da var det ikke snakk om kø noe sted og det var faktisk gatebiler på banen .
|Andreas| Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Hva heter de side skjørtene på denne M3'n? Har sett disse andre steder også, men jeg er ikke helt sikker på hva de heter. Jeg tror det Hamann sine, men er ikke 100% sikker? Dessuten har han lakka dem sånn jeg tenkte. Nå som jeg ser hvordan det ble, er sikker på at sånne skal jeg nok skaffe meg
Espen|3k Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Jaja, her kommer mitt bidrag fra helgen! Kjøpte meg ett Canon ixus 800is på onsdag. Fornøyd med åssen det gikk! Lyst på speilrefleks men hakke råd til det nå... Spleisa heller med fattern på detta Var overrasket hvor bra film det ble, filmet ikke mye da. Som alltid; www.oppbrukt.net/gallery Smakebiter;
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Satan for en bil! Trodde egentlig den var fetest i helt svart jeg, men den der var jo helt rå! Felger og interiør/stereo var "litt" over the top da...
Ivanrogov Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Noen som vet hvor store de bakdekka der er? 12" felg?
Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 ":1dzsibew]Satan for en bil! Trodde egentlig den var fetest i helt svart jeg, men den der var jo helt rå! Felger og interiør/stereo var "litt" over the top da... er vel en moldenser som eier den der vil jeg tro.
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 ":2m969dbc]Satan for en bil!Trodde egentlig den var fetest i helt svart jeg, men den der var jo helt rå! Felger og interiør/stereo var "litt" over the top da... er vel en moldenser som eier den der vil jeg tro. Det der gir familiecruicer en ny betydning Skiller deg LITT ut fra mengden i den der. Noen folk har rett og slett for mye penger ( i forhold til meg hvertfall) å bruke på bil. Er jo fullt opp med "supercars" på de bildene her...
///Magnus Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 er vel en moldenser som eier den der vil jeg tro. Ja, stod "Moldestuket" på standen.
Custom Edition Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 skal si det var mange bilder av bilene til folk herifra(min hjemby kr.sund ) gitt neste år skal det bli konkurranse på breisladden
turbo_fever Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 SSP bmw'n har 12" brei felg og kjører med 295 dekk. Synnst jeg leste det på ppf
mAZE Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Litt artig... Sjekk galleriet Espen|3k har lagt ut... Stortsett alle bildene har blitt vist rundt 30-40 ganger.. Men de to med damer på.. Ja nei de har blitt vist mange mange ganger fler..
Espen|3k Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 SSP bmw'n har 12" brei felg og kjører med 295 dekk.Synnst jeg leste det på ppf Det stemmer. Litt artig...Sjekk galleriet Espen|3k har lagt ut... Stortsett alle bildene har blitt vist rundt 30-40 ganger.. Men de to med damer på.. Ja nei de har blitt vist mange mange ganger fler.. Er rart med det Var faen meg mye bra damer der, kunne tatt mange fler bilder av de hehe
aloebiz.net Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Her er mine bilder fra Rudskogen Juli 2006!! http://community.webshots.com/album/552382768EQFfgG Holder på å laste opp bildene nå så fler kommer i albumet der... Et par smakebiter: hehe
Aama_Racing Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 ":3rjxynhy]Satan for en bil! Trodde egentlig den var fetest i helt svart jeg, men den der var jo helt rå! Felger og interiør/stereo var "litt" over the top da... er vel en moldenser som eier den der vil jeg tro. Denne er jo sponset av amcar osv den, litt over middels heldig hn som eier den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå