askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 var på tur til rudskogen, da vi nermet oss lillehammer var det en fotoboks som blinket.. eg ikke helt sikker på hve det heter men det var på E6 før lillehammer, en lang lang venstre sving sikert 1-2 km helt nede med mjøsa eller va det no hetet... probleme eg et eg mene det var en 80 sone så eg lå i ca77-78 da eg paserte den,, er den noen fra det ommråde som kjenner til denne boksen.. det blinket foresten ikke i hele blitsen heller bare en liten runding i mitten håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Er bare å vente i spenning da.... Du merker ihvertfall at de tar bilder av deg, jeg ble snøblind midt på sommeren i Sandefjord for noen år siden da jeg ble knipset Kunne det kanskje være en av disse "snittfart"-boksene som tar bilde av alle? Var det ikke en før og en etter Lillehammer som skulle brukes til det? Eller ble det ikke noe av de, har ikke hørt noe mer om de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Trur det kan vere ein av dei nye boksane som måler snitt fart, ja. Desse boksane tek bilde av alle bilane som køyrer forbi... Fann eit bilde der dei monterar den ved Lillehammer, og det stemmer jo med venstresvingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 høres jo ikke bra ut hvor leng tid tar det før bota ligg i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 jeg paserte den å! merka ikke noe te at den tok bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 nei du måtte stirre på den når du kjøtre fobi så vitt det blinka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 er nok boksen som tar alle fordi den skal måle gjennomsnitsfarten på den strekningen og til neste fotoboks nesten nede på lillehammer.. men de har gått ut i media og sakt att det ikke blir lagt noe bøter ut på den, iallefall det jeg har fått med meg, fordi det kun var prøve prosjekt... den andre blinker ikke tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Måler gjennomsnittsfarten den mener jeg. Kjørt forbi den flere ganger og har blinket et lite rødt blink hver gang. Så tror ikke du har noe å bekymre deg over. Har ihvertfall ikke havnet no bot i postkassen her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 høres jo bra ut eg så heller ikke noen andre som blinka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 høres jo ikke bra ut hvor leng tid tar det før bota ligg i posten Dette er en snittmåling og dette er kun et prøveprosjekt foreløpig. Du får ingen bot i prøveperioden.. Den tar bilde av de kjørende på fotoboks A.. Om de gjør det på B vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Trodde prøveprosjektet var nærmere rundt hamar, og ikke lillehammer jeg da.. Hadde vært veldig greit å vite da jeg snart skal den veien. Selv om du ikke får bot så synes jeg det er litt skummelt å bli tatt bilde av, hehe. Er det på vei til oslo eller fra oslo forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 får håpe det var den boksen da:) ta det ikke var en 70 sone.. er blitsen like sterk om dagen som om natta? ser mann det godt på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Trodde prøveprosjektet var nærmere rundt hamar, og ikke lillehammer jeg da.. Hadde vært veldig greit å vite da jeg snart skal den veien. Selv om du ikke får bot så synes jeg det er litt skummelt å bli tatt bilde av, hehe.Er det på vei til oslo eller fra oslo forresten? eg var no på tur til oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 var på tur til rudskogen, da vi nermet oss lillehammer var det en fotoboks som blinket.. eg ikke helt sikker på hve det heter men det var på E6 før lillehammer, en lang lang venstre sving sikert 1-2 km helt nede med mjøsa eller va det no hetet... probleme eg et eg mene det var en 80 sone så eg lå i ca77-78 da eg paserte den,, er den noen fra det ommråde som kjenner til denne boksen.. det blinket foresten ikke i hele blitsen heller bare en liten runding i mitten håper noen kan hjelpe meg:) Gj.Snitt boks er det. Alle som kjører forbi den blir blinka, er bare for testing osv. Jeg ble blinka selv for lenge siden, så det har ikke kommet no bot hvis det skulle komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 ble blinka på jg oxo av de fucka boksene.. er jo overalt!!!!det tar vel 2-3månder men jg har ikke hørt noe ennå.. men fikk reist meg litt opp og tatt ned sol skjermen.. så de fikk garantert ikke med seg ansikte mitt.. de har vel ikke noe på meg da? kan jo bare nekte da? en jg fikk høre om ble tatt i en boks en gang,han stoppet og sprengte den.. hehe.. det som er kjipt er at det er bare kamera der. lagringen er i de små boksene foran el noe.. fikk jg høre.. han fikk bot og de skylde på han,siden han var den siste de hadde bilde av da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå