Svensson Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Har nettopp kobla til 4 kanals forsterker til alle høytalerne inni bilen. 2 i hatthylla og 1 i hver dør foran. Har lagt opp 2 sett med phonledninger. Trodde det bare var strøm som ikke skulle ligge sammen med signalkabler jeg, men virker som man ikke kan ha phon ledninger sammen heller. Når alle phonpluggene står i forsterkeren så skurer det noe jævlig,men når man tar de ut så kommer den bort. Hvor skal jeg legge det ene paret med phonplugger når strømmen ligger på den andre siden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Er ikke noe problem at dem ligger ved siden av hverandre. Er nok noe annet som er galt hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Fant ut nå at når jeg bremser så slutter skurringa ...... Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 jordfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Men det er jo jorda skikkelig. brukte samme jording på tidligere subber. Hva kan jeg gjøre med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvis det er jordinga, hvordan har det seg at skurringa kommer bort når jeg trekker ut et par av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 kan vere defekt cd-spiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Rart dette.... Skurringa kommer bort når motoren ikke går, når jeg bremser og når jeg skrur av lysene What do I do? Takk for svar jeg har fått fresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 funnet ut av dette? Ar fått skurring i Høytaleren bak sparkepanelet og i døra på passasjer siden, Men min kutter ikke ut under noen omstendigheter. Tenkte kanskje det var cd-spilleren som nevnt her, men når jeg trekker ut alle phono kablene i forsterkeren er lyden der enda. så problemet mitt er nok mellom forsterkeren og høytalerne. Kanskje forsterkeren som er def. får prøve med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå