JohnDeere Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Selv så bytta jeg ut orginal frontanger til en M3 CSL look Er fullt klar over at jeg egentlig kunne skrevet "Jeg leker M3" i frontruta mi, men synes den passer best ;P. Har ikke CSL fangeren din et luftehull "for mye"? Og CSL har vel også fancy bagasjelokk og kommer kun i to farger..Menmen..Bilen ser iallefall ut som den går bedre enn den gjør..Om å gjøre å briefe mest mulig på utseende når kara med Supra og Skyline ruller forbi ;P
JohnDeere Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 I dag har jeg montert 12" basser i bagasjen..Er et hav av forskjell i lyd ;D Var rett å slett griseenkelt å bygge lyd i e46 ;D hjelper nok med nedfellbart baksete da.. Og selvfølgelig er det noen som har kjørt borti bakfangeren min også! Argh så unødvendig! Kjedelig når bilen er bortimot strøken ellers..
[space] Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Den orginale m3-fangern er den peneste en kan få ja. Den sto på når du kjøpte bilen?
JohnDeere Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 ":2fhs4eeq]Den orginale m3-fangern er den peneste en kan få ja.Den sto på når du kjøpte bilen? Er fornøyd med M3 fangeren ja..denne ble ettermontert av meg..
[space] Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hvor fikk du den fra og ble det dyrt? Den orginale må jo støpes/sparkles på i overgangen til skjermen for å passe til linjene på coupeen. (Ettersom m3en har bredere hjulbuer) Hvor i fredrikstad holder du forresten til?
John H Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hvor kjøpte du angeleyes ringen dine da? Såg meget bra ut! Vanskelig å montere?
JohnDeere Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 ":2lczxmp4]Hvor fikk du den fra og ble det dyrt?Den orginale må jo støpes/sparkles på i overgangen til skjermen for å passe til linjene på coupeen. (Ettersom m3en har bredere hjulbuer) Hvor i fredrikstad holder du forresten til? Kjøpte M3 fronten, sideskjørter og lille vingen på bagasjen (nytt) samlet. Disse kostet meg ca. 6k pluss lakkering og tilpassing (3k). Er greit å sette på orginale deler, kan fort bli harry ellers. Holder til i Fredrikstad, ikke langt fra biblioteket.
JohnDeere Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Hvor kjøpte du angeleyes ringen dine da? Såg meget bra ut! Vanskelig å montere? Angel Eyes var ikke vanskelig å montere, behøver ikke være spesielt flink med fingrene eller ha snøring på det elektriske..De lyser kritt hvitt med en liten anelse blått, helt perfekt ;D.. 790,- inkl frakt er heller ingen upris..Fant de på finn.no
JohnDeere Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Er det disse AE ringene du har kjøpt? Nei..er flere på forumet som har skaffet seg Predator Chromium mener jeg å ha lest. Skal være disse.
jcvold Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 pen bil! hvor mye måtte du ut med? hvor kjøpte du fronten,og hva kosta den?
compact Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Kjøpte M3 fronten, sideskjørter og lille vingen på bagasjen (nytt) samlet. Disse kostet meg ca. 6k pluss lakkering og tilpassing (3k). Er greit å sette på orginale deler, kan fort bli harry ellers. . hvor kjøpte du delen da? var jo BILLIG
Arax Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 En ting du MÅ gjøre er og få montert xenon grøftelys Det gjør bilen perfekt
JohnDeere Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 En ting du MÅ gjøre er og få montert xenon grøftelys Det gjør bilen perfekt Halogenpære i "Xenon-look" du mener? Hvilke bør jeg kjøpe? Har inntrykk av at mange typer lyser mer gult enn hvitt/blått..
JohnDeere Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Kjøpte M3 fronten, sideskjørter og lille vingen på bagasjen (nytt) samlet. Disse kostet meg ca. 6k pluss lakkering og tilpassing (3k). Er greit å sette på orginale deler, kan fort bli harry ellers. . hvor kjøpte du delen da? var jo BILLIG Kjøpte delene i Malmö, Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå