Gå til innhold

Ny månedens bil snart?

PK
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt, jeg er nødt til å ha noen kandidater før det blir noen ny månedens bil. Og da vil jeg ha bilder som ikke er vist her inne hundre ganger før. Det blir for kjedelig.

Du kan jo heller ikke vise bare biler som ikke har blitt vist her før. Da får jo aldri noen av gjengangerne på forumet muligheten til å bli månedens bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo heller ikke vise bare biler som ikke har blitt vist her før. Da får jo aldri noen av gjengangerne på forumet muligheten til å bli månedens bil...

Jeg har ikke skrevet BILER, men BILDER som ikke er vist her hundre ganger før. Jeg synes nemlig det er lov å gjøre en liten innsats for å få månedens bil, som f.eks. å ta med seg kameraet ut en dag det er ok vær og ta 10-20 bilder.. det trenger ikke ta mer enn 10 minutter, og burde kunne kreves når noen får vist bilen sin så lenge og så mye her inne. Det skader sikkert ikke at den har vært månedens her inne når den skal selges heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet BILER, men BILDER som ikke er vist her hundre ganger før. Jeg synes nemlig det er lov å gjøre en liten innsats for å få månedens bil, som f.eks. å ta med seg kameraet ut en dag det er ok vær og ta 10-20 bilder.. det trenger ikke ta mer enn 10 minutter, og burde kunne kreves når noen får vist bilen sin så lenge og så mye her inne. Det skader sikkert ikke at den har vært månedens her inne når den skal selges heller...

Jeg skal få tatt bilder innen august. Det er den måneden jeg har bursdag, så hadde jo vært en fin "gave" å bli den utvalgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så enig med Gunnar, er vel lov å gjøre en liten innsats selv???

Absolut... klart at man skal gjøre en innsats selv for å få bilen eksponert i en hel måned her inne. Du må'kke komme her og komme her... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...