*MrB* Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Jaja. Siden jeg sitter og kjeder meg i sommernatten fant jeg ut at det kunne være en ide å lage en liten tråd om bilen min. Det er langt fra den hotteste bilen på forumet, verken motormessig eller stylingmessig. Men etter diverse oppgraderinger har jeg nå fått den akkurat slik jeg vil ha den. Jeg er storfornøyd til tross for "bare" 17" og "bare" 30mm senk. Styling synes jeg E46 klarer seg fint uten. (Med unntak av M-Tech). Bilder: Slik så den ut da jeg kjøpte den: Og slik er den blitt nå. Ingen revolusjon, men perfekt for meg:
John H Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Fin bil du har der! Såg fin ut inni også, men det der treverket hører hjemme i skogen syns eg
*MrB* Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Treverket skal bort med tiden. Ikke det at jeg har så veldig mye imot treverket, men listen er sprukket på begge fordørene. Og når jeg bytter blir det ikke nye trelister, for å si det sånn. Blir nok karbon eller alu, da det hører mer hjemme i en 3 serie. Men det tar jeg som det kommer.
John H Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Okey..har slike grå lister selv, helt greie, men kunne tenkt meg alu. eller carbon selv..blir liksom litt kjedelige..lurer på å kjøpe folie og trekke over de eg har. Liker egentlig ikkje de felgene dine så godt, men syns det så bra ut på din.
*MrB* Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Felger er og blir en smakssak. BMW kler spilefelger etter min mening og de jeg har er ikke noe unntak. Men jeg har sett de felgene på andre biler (en Alfa og en Audi), og det ser ikke like bra ut. Synes forøvrig ikke at felgene dine var noen innertier heller, uten at du skal ta det så tungt. Så lenge du er fornøyd selv skal du drite i andre som mener noe annet Du har i hvertfall riktig interiør. Gran Turismosetene er noe av det tøffeste man får i E46
John H Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hehe, nei tar ikkje det så tungt kan du si..interiøret er eg meget fornøyd med! Kjempegode seter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå