Svensson Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Er ganske sikker på at det er lmm, men er jo mulig det er andre ting... Skulle kjøre til city syd(Kjøpesenter i tr.heim) Da jeg var ved siemes bygget daua plutselig bilen Måtte bare trille til en buss stopp og vente litt...bilen starta ikke i det heletatt. Dro derfor ut ledningen til lmm og da starta den Er det bare å skaffe lmm nå(over 3000kr hos strandveien auto), eller kan det være andre ting? Kanskje noen har en liggende som jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 En kompis av meg meg 99 E46 316 måtte også bytte lmm pga den var gåen. Svakhet på disse bilene det virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Napper du ut stikket til lmm går bilen over i et nødprogram. Da kutter den ut flere givere, inkl. lmm. Vil sterkt anbefale å dra til et merkeverksted for å sjekke feilkoder. Surt å bytte lmm og så er det noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå