arne Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Noen her inne som veit om det er åpent på Svinesund på søndager..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 nordby er hvertfall åpent! Det meste pleier å være åpent på søndager der God Tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Systembolaget er stengt så alkohol kan du bare glemme på søndager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Systembolaget er stengt så alkohol kan du bare glemme på søndager... Ikke at det er viktig for meg å kjøpe alkohol på en søndag, men jeg er glad for at jeg selv kan bestemme om jeg skal kjøpe alkohol på en søndag eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Svinesund er åpent alle dager til klokken 2100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 "Det er deilig og være norsk i Danmark" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Er dessverre mye dyrere i Danmark da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Er dessverre mye dyrere i Danmark da.. ???... hvem, hva, hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Ja sverige er åpent på søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Er dessverre mye dyrere i Danmark da.. ???... hvem, hva, hvor... Biler, røyk, mesteparten av mat, brus osv osv.. Sverige mot Danmark altså.. ikke Norge - Danmark.. hehe.. da er det vel bare biler som er omtrent like dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Biler, røyk, mesteparten av mat, brus osv osv.. Sverige mot Danmark altså.. ikke Norge - Danmark.. hehe.. da er det vel bare biler som er omtrent like dyrt.. Det tviler jeg på... ... Her i Danmark kan man alltid finn gode tilbud på for eksempel øl til 1,50,- kroner flasken (0,33 liter). Jeg fant i farten en tilbudsavis med øl til 3,50,- pr. stk, men iom. at det nå er sommer og over 30 grader varmt er ikke øl det butikkene frivillig setter prisen ned på. Det er imidlertid kort vei til Tyskland og der kan man hele året kjøpe øl til ca. 0,80,- kroner flasken (0,33 liter)... faktisk rimelig godt øl også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Danmark........ http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123707 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Danmark........http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123707 Norge....... http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive ... 54682a.jpg Imidlertid er dette hverken representativt for Norge og/eller Danmark... så hva med å tolke slike ting som et uttrykk for at vi lever i to samfunn der enkeltmennesket har tildels temmelig stor frihet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Fiks litt på Norge url din Fredrik...hadde det ikke vært for de høye bilavgiftene så kunne jeg absolutt vurdert å flytte til Danmark.... edit:du har allerde gjort det ja hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå