Gå til innhold

Sverige tur...

arne
 Share

Anbefalte innlegg

Systembolaget er stengt så alkohol kan du bare glemme på søndager...

Ikke at det er viktig for meg å kjøpe alkohol på en søndag, men jeg er glad for at jeg selv kan bestemme om jeg skal kjøpe alkohol på en søndag eller ikke... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre mye dyrere i Danmark da..

???... hvem, hva, hvor... :?

Biler, røyk, mesteparten av mat, brus osv osv..

Sverige mot Danmark altså.. ikke Norge - Danmark.. hehe.. da er det vel bare biler som er omtrent like dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler, røyk, mesteparten av mat, brus osv osv..

Sverige mot Danmark altså.. ikke Norge - Danmark.. hehe.. da er det vel bare biler som er omtrent like dyrt..

Det tviler jeg på... :wink: ... Her i Danmark kan man alltid finn gode tilbud på for eksempel øl til 1,50,- kroner flasken (0,33 liter). Jeg fant i farten en tilbudsavis med øl til 3,50,- pr. stk, men iom. at det nå er sommer og over 30 grader varmt er ikke øl det butikkene frivillig setter prisen ned på. Det er imidlertid kort vei til Tyskland og der kan man hele året kjøpe øl til ca. 0,80,- kroner flasken (0,33 liter)... faktisk rimelig godt øl også... :lol:

Netto.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge.......

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive ... 54682a.jpg

Imidlertid er dette hverken representativt for Norge og/eller Danmark... så hva med å tolke slike ting som et uttrykk for at vi lever i to samfunn der enkeltmennesket har tildels temmelig stor frihet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...