Gå til innhold

Oppbygging av E36`en min FERDIG (bilder 25.10)


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

Ja her går det så det suser. Litt kjipt at du får bilen ferdig til ny vinter. Skal du kanskje ta det med ro når du er ute på glatta i år?

Det Pioneer PRS settet. Hvordan var det å få inn? En kollega av meg har en E36 Touring som han har satt inn 6.5" PRS. Han måtte bygge noe veldig ut og kappe masse i stålet for å få det inn. Ikke akkurat noen småtasser det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja litt kjipt det har tatt så lang tid men... den settes trygt inn i vinter :D De passet rett inn i det orginale hullet faktisk.... sånn akkurat på millimeteren... :) skjærte hull i dørpanelet og monterte tweeterene der.. Ekstrem bra lyd i de da, enda jeg ikke har koblet de til egen forsterker, noe som skjer til våren regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du er en vill mann til og skru venter selv på deler fra lakkering når han er litt treig skal få mitt iløået av uka sa han men vi får se.skal vel bli deilig og få tatt ut god børsa igjen regner jeg med.liker bilen din veldig godt og gleder meg til og se bilder når den er helt ferdig. stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...