cube Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hei, noen som vet om webshoper/vanlige butikker som selger dekk til lave priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hei, noen som vet om webshoper/vanlige butikker som selger dekk til lave priser? Hva med dekkonline.no... ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hei, noen som vet om webshoper/vanlige butikker som selger dekk til lave priser? Hei Eirik! Ja vil anbefale www.superdekk.no eller ta kontakt med Han Remi Lomakka på FK nede i Sørkjosen! Han fikser billige dekk til deg! Jeg fikk 40% rabatt på dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Når det gjelder dekk tror jeg det er smart å sjekke rundt hver gang man skal kjøpe (f.eks Sharif, dekkonline osv.). Er jo alltid rabatt på dekk, og mange ganger mye rabatt (ihvertfall i forhold til listepris). Og når nye mønstre lanseres finnes det som regel restdekk på lager som selges gunstig. 40% rabatt er jo ikke uvanlig det. Mine dekk, Yokohama AVS Sport 225/45-17, fikk jeg for 4500 for på Autogrip. I katalogen sto listeprisen til 2500 + moms pr dekk. Men virker som ingen selger for listepris egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Når det gjelder dekk tror jeg det er smart å sjekke rundt hver gang man skal kjøpe (f.eks Sharif, dekkonline osv.). Er jo alltid rabatt på dekk, og mange ganger mye rabatt (ihvertfall i forhold til listepris). Og når nye mønstre lanseres finnes det som regel restdekk på lager som selges gunstig. 40% rabatt er jo ikke uvanlig det. Mine dekk, Yokohama AVS Sport 225/45-17, fikk jeg for 4500 for på Autogrip. I katalogen sto listeprisen til 2500 + moms pr dekk. Men virker som ingen selger for listepris egentlig. Men dette er ikke noe restdekk som jeg fikk, han som jobber der får så mye rabatt på all dekk han kjøper uansett gamle eller nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Tru om dette er noe å satse på http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 43&dsco=29 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Tru om dette er noe å satse på http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 43&dsco=29 ? Det er sikkert OK, men så kan man jo begynne å lure på hvorfor det samme dekket er en god del billigere i Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 vet ikke hvor bra det er å satse på tv2 hjelper deg. men fant den via google ser ut som de liker dunlop dekka http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelper ... 365686.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Tru om dette er noe å satse på http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 43&dsco=29 ? Det er sikkert OK, men så kan man jo begynne å lure på hvorfor det samme dekket er en god del billigere i Danmark... Men er det med de norske avgiftene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Men er det med de norske avgiftene da? Hva slags avgifter mener du ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Norsk moms som man får regning på når man har fått det til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Norsk moms som man får regning på når man har fått det til Norge. Dansk moms er også 25%... jeg trodde du kanskje mente ekstra miljøavgifter etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå