oveb Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 kjørte i stykker bakakselen på min e46 318i her om natta.. noen som vet hvor jeg kan få tak i brukt bakaksel i bra stand?? takknemelig for all hjelp
Fredrik Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 kjørte i stykker bakakselen på min e46 318i her om natta.. noen som vet hvor jeg kan få tak i brukt bakaksel i bra stand?? takknemelig for all hjelp Hvordan i alle dager klarte du dette ?...
ovex Skrevet Juli 22, 2006 Skrevet Juli 22, 2006 kjørte i stykker bakakselen på min e46 318i her om natta.. noen som vet hvor jeg kan få tak i brukt bakaksel i bra stand?? takknemelig for all hjelp Hvordan i alle dager klarte du dette ?... ja det lurer eg og på!
oveb Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 har prøvd hos osbildelerm der kosta det 12500kr for ny en.. hadde ikke brukte..
oveb Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Skrevet Juli 23, 2006 kjørte i stykker bakakselen på min e46 318i her om natta.. noen som vet hvor jeg kan få tak i brukt bakaksel i bra stand?? takknemelig for all hjelp Hvordan i alle dager klarte du dette ?... ja det lurer eg og på! har hatt enuling i bakaksel i over 2 år.. kom etter at jeg hadde vært på BMW treff på rudskogen å kjørt på bane.. sikkert tatt litt for hardt i.. har hørt at det er flere som har samme problemet.. kanskje en svakhet på bilene??
Dirty Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 ja bakakselen har da alltid vært en svakhet på bmw. samt mangt annet
Fredrik Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 ja bakakselen har da alltid vært en svakhet på bmw. samt mangt annet Dette er noe tullball med mindre man ikke kjører helt idiot og det er det heller ingen andre alminnelige biler som kan klare. Det kan forekomme en lett "uling" i bakakselen på en BMW, men det er absolut ikke det samme som at den bryter sammen sånn uten videre. Bakakselfestet på E36 M3 med S50B30 motoren var for svakt i forhold til motoreffekten, men generelt er det få andre svakheter med en BMW som man ikke også kan finne på andre bilmerker. E46 318i er forøvrig objektivt en alminnelig bil på nivå med en Ford Mondeo 2.0i eller Audi A4 2.0... og dermed er det heller ikke så smart å late som om den er noe annet selvom den er en BMW...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå