Mikaelft Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Hepp, ser at prisene varierer veldigt på M3 speil til E36.. GSbildeler skal jo ha 2-3000,- Mens jeg kjøpte mine for 5-600,- (elektriske) med adapterplater. Er det noen forskjell på de kosmetisk eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 fins utallige forskjellige M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Forskjell i utseende? F.eks til bmw E36 cab... rart om de har forskjellig utseende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Kan jeg spørre hvor du (Mikaelft) fikk kjøpt de til 5-600,-? Kan jo være det er litt kvalitetsforskjell mellom billige og dyre speil, men eneste forskjellen jeg har lagt merke til er at de dyrere speilene i blant ikke krever adapterplate fordi de er laget for en bestemt type bilmodell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg kjøpte de fra www.autoshineshop.no Nå ser jeg at prisen på de har steget til 1198,- , så jeg var vel heldig som var tidligt ute:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg villle ikke kjøpt uoriginale. Jeg ser umiddelbart hvilken biler som kjører med uoriginale og ikke. GS selger originaldeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hvordan ser du det? Å kjøpe M3 speil for 3000,- eller for 600,-...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 ja det lurer jeg å på! speilene er helt like. bare det står et lite produksjonsmekre underspeilet. som er umulig å se! soundstyling.no selger m3 speil til 500-600 kr. og jeg ble veldig fornøyd me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Mange forskjeller på dem ute og går, noen penere enn andre. Orginale er vel forresten ikke like på hver side, dvs, sånn bortsett fra det opplagte Ene står noe høyere eller lengre ut eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Du ser det enkelt på passformen (trekanten) for feste. Og jeg synes de fleste uoriginale ser litt avlange ut i motsetning av de originale som er litt mer runde/ovale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 De originale M3 speilene har forskjellig størrelse. Det på venster siden er større og står litt mere oppover, men det på høyre siden er mindre og står mere rett ut. Ingen av de uorginale som er slik. Man ser med en gang om de er originale eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Stemmer det folk skriver om forskjellig størrelse. Jeg har såkalte Hagus Limited Edition M3 speil på min bil, og der har de også forskjellig størrelse/vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Fortsatt ikke noe poeng å betale 2000kr mer for å ha dette orginalt når kopiene ser veldig fine ut Kan sikkert se forskjell , men det er de peneste speilene som er på markedet kopi eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Riegerspeilene ser du med engang ikke er org. Har ikke noe bilde her nå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå