Gå til innhold

318d "morsom" annonse


Mr.Plow
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"problemet" er vel at hun FÅR en splitter ny bmw, og atpåtil så vil hun ikke ha den og pappa må selge den med tap og kjøpe en annen bil til henne. rimelig kvalmt :-&

og hvorfor skulle ikke en 318 vere en passende jentebil :-k

fordi det er en liten Dieselmotor... vel er det en god motor, men ikke noen spesielt feminin bil ?

Mange som får bil av foreldrene sine i norge.. prøv å takle at noen faktisk har penger til det da .. er da ikke så ille det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det er en liten Dieselmotor... vel er det en god motor, men ikke noen spesielt feminin bil ?

jenter flest bryr seg vel ikke om å ha den argeste motoren, er vel viktigere at bilen har rett farge osv..

Mange som får bil av foreldrene sine i norge.. prøv å takle at noen faktisk har penger til det da .. er da ikke så ille det ..

takler at andre har mer penger enn meg, men det er fortsatt litt kvalmt at 'dattra i huset' får en bil til nesten 400 000,- av pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha fy fan:)

off, så stygg den nye bmwen er. ivertfall den 318d, fysja meg.

Hva er f.eks forskjellen i utseendet på E90 318d og E90 318i ?... :roll:

Forøvrig... tror jeg vi gjør lurt i å venne oss til at mange unge mennesker i fremtiden får det hele servert på et fat. Hva det så gjør med samfunnet generelt er imidlertid et helt annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...