Gå til innhold

Servo (hvor?) BMW e36 92/93

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier sa det var 1993 mod men står 1992 i vognkort..

og han sa det var servo men servoreima hadde røkke gikk han ut ifra sia styringa var tung..

men finner ikke noe servo jeg, noen som kan gi meg tips/forslag?

Er ikke så inne på bil mekking enda =/

m1.jpg

m2.jpg

m3.jpg

m4.jpg

Skrevet

Hvis han sa at servoreima de hadde "røkke", så skal jo ikke det være vanskelig og finne! Da er det bare og lete seg fram til der hvor det mangler reim.

Skrevet
Hvis han sa at servoreima de hadde "røkke", så skal jo ikke det være vanskelig og finne! Da er det bare og lete seg fram til der hvor det mangler reim.

ja, men finner ikke hvor det mangler reim :P hehe

fulgte alt fra styringa ect men begynner å lure på om d er kardang :P

sendte han mld han trodde det var bak torpedoveggen, å gikk ut ifra at det var servoreima som hadde røkket siden den plutselig ble tung på rattet

Skrevet

sendte han mld han trodde det var bak torpedoveggen, å gikk ut ifra at det var servoreima som hadde røkket siden den plutselig ble tung på rattet

Hvis du ikke finner hvor det mangler reim, så er det noe som ikke stemmer her. Lager den stygge lyder da, eller er den bare tung på rattet? Servon skal som bmw_327i_turbo sier, ligge under dynamoen. Og som jeg sa i stad, så skal du jo se hvor det mangler en reim!

Skrevet

Bak torpedoveggen? Som bakover inn mot cupeen? Alt av reimer og servopumpa di ligger jo i motorrommet sammen med alle de andre reimene dine.

Skrevet

var til en jeg kjenner som mekker bmw, han så med en gang at det ikke var servo på bilen.

det er skiftet motor i den, så må vere derfor det ikke er servo i den =/

Skrevet
oki, 318? Anders Aune

Hei Anders.

Nei, ble 316i..

Må betale bil og forsikring selv og hadde ikke rå til 318i med forsikring.

men blir med tiden ;)

Skrevet
oki, 318? Anders Aune

Hei Anders.

Nei, ble 316i..

Må betale bil og forsikring selv og hadde ikke rå til 318i med forsikring.

men blir med tiden ;)

Byttet motor? har du fått i en motor fra e30 316 da?hehe...

Er vel ikke så mye dyrere med 318 enn 316. akselerasjon forskjellen på dem tror jeg ikke er mye.. 316coupe akser fortere null til hundre enn 318cab. Men begge er jo treige da!

Hva betaler du i forsikring/hvilken forsikring? Jeg betalte 13000 for 316 med kasko tidl.

Skrevet

Hvis du ikke finner hvor det mangler reim, så er det noe som ikke stemmer her. Lager den stygge lyder da, eller er den bare tung på rattet? Servon skal som bmw_327i_turbo sier, ligge under dynamoen. Og som jeg sa i stad, så skal du jo se hvor det mangler en reim!

Jeg ser da at det mangler reim på reimhjulet under dynamoen (Servopumpa). Bilde 2. Forrige eier hørtes ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...