Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å være på jobben Lørdag 29 Juni, de som har lyst kan komme en tur, setter frem en grill og slikt, har et lite bord og fire stoler så de som ønkser å sitte må gjerne ta med eget.

Skal prøve å få ordna et kjøleskap også, uten at jeg tør love det...

Det er vel parkering til en 20 biler eller noe sånt inne på plassen.

Det er en stor ulempe da, det er grusvei de siste 250 metrene elns.

Gunnar skulle ta med skiltplater og slikt, og jeg kan jo prøve å ha noe Castrol olje liggende, og dersom noen vil ha gjordt noe smått på bilen kan vi sikkert ordne det også. (Avtal først)

Dersom det regner utgår det over og jeg rydder det ene verkstedlokalet så vi kan sitte inne å se ut på drittværet, men igjen dere er herved invitert.

Så får vi se hvor mange som mener noe med dette, og kommer seg til Heggedal.

Adressen er som nevnt over her Rustadveien 131 og det er skiltet Dal forsøksgård / Norges vetrinærhøyskole.

Skal prøve å få hengt opp et eller annet BMW tegn på veien også...

Kanskje vi kan kjøre i kolonne fra Oslo også, ingen problem det, hagenisse vet hvor dette er kanskje du kan ta med folk fra Drammens siden.

Tja klokkeslett skal vi si rundt 14:00 på Heggedal, det er vel ikke mer enn 30-40 minutter med bil men i kolonne så regner vi vel en time fra Oslo?

vi kan feks møtes klokken 13:00 på Oslo S sjøsiden elns det er vel lett å finne for alle?

Gunnar-edit: Endret litt på innlegget og gjorde det om til nyhet, samt splittet det ut fra lokallagtråden - Ta med grillmat, campingstoler/bord og møt opp! For de som vil kjøpe litt skiltplater/klistremerker og evt. annet kan det være lurt å ha med litt kontanter.

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gunnar skulle ta med skiltplater og slikt, og jeg kan jo prøve å ha noe Castrol olje liggende, og dersom noen vil ha gjordt noe smått på bilen kan vi sikkert ordne det også. (Avtal først)

Hva tenker du på med å få gjort noe smått på bilen?

Skulle hatt på noen senkefjører. Om det er smått eller stort er jeg ikke sikker på da jeg har null peil på skruing. :oops::)

Skrevet

Den er grei.. Kommer til Oslo S kl 1300 jeg.. Kommer vel rett dit når jeg kommer nordfra jeg da, om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Mulig? :) Her er det bare å stille opp.. Vi er vel klar for det vel. Tar med oss grillmat og stæsj fra toten. Er det stor grill eller?

Skrevet

Noen fra Vestfold og oppover som er interesserte i å bli med?

Jeg satser på at jeg har en kjørbar BMW til helga :shock:, så kan vi så fall møtes på Statoilen ved Kopstadkrysset.. har PDA med TomTom, så vi finner nok frem, hvis ikke møter vi nissen i Drammen.

Skrevet

Ja, jeg har sendt Simen en PM hvor jeg spør om vi skal lage en nyhetstråd utav det, siden dette er så langt bak i tråden. Men det blir jo en balansegang dette her da, siden han ikke har plass til mer enn 20 biler. Men det ordner seg vel alltids, og er vel tvilsomt at det blir flere enn 20 uansett. Venter på respons fra Simen.

For min del har det etterhvert vist seg at søndag hadde passet bedre for meg, fordi jeg fant ut at 50-årsdagen jeg skal i på lørdag (i Hortensområdet) starter 16-17, som er langt tidligere enn jeg trodde, og den skal jeg hjelpe til i på forhånd også, men skal gjøre så godt jeg kan for å rekke en tur oppover.. og så må jeg komme meg til østlandet igjen for å rekke begge deler.. ;)

Skrevet
Noen fra Vestfold og oppover som er interesserte i å bli med?

Jeg satser på at jeg har en kjørbar BMW til helga :shock:, så kan vi så fall møtes på Statoilen ved Kopstadkrysset.. har PDA med TomTom, så vi finner nok frem, hvis ikke møter vi nissen i Drammen.

Ferien er over fra fredag av :? . Så lørdag jobber jeg fra kl 15-23, får bli med på dette i en annen anledning :wink: .

Skrevet
":r64j4l36]

Hva tenker du på med å få gjort noe smått på bilen?

Skulle hatt på noen senkefjører. Om det er smått eller stort er jeg ikke sikker på da jeg har null peil på skruing. :oops::)

Det kan vi kanskje ta en annen dag, bak er det jo fort gjordt, men foran er det litt mer tid, da fjærbeinet må ut, BMW har jo McPherson foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...