Gå til innhold

Grilling og bimmers-prat, Asker lørdag 29. juli!

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har sendt Simen en PM hvor jeg spør om vi skal lage en nyhetstråd utav det, siden dette er så langt bak i tråden. Men det blir jo en balansegang dette her da, siden han ikke har plass til mer enn 20 biler. Men det ordner seg vel alltids, og er vel tvilsomt at det blir flere enn 20 uansett. Venter på respons fra Simen.

For min del har det etterhvert vist seg at søndag hadde passet bedre for meg, fordi jeg fant ut at 50-årsdagen jeg skal i på lørdag (i Hortensområdet) starter 16-17, som er langt tidligere enn jeg trodde, og den skal jeg hjelpe til i på forhånd også, men skal gjøre så godt jeg kan for å rekke en tur oppover.. og så må jeg komme meg til østlandet igjen for å rekke begge deler.. ;)

Humm nå er vel Asker regnet som en del av Østlandet....

Og 50 årsdag versus Bimmerstreff? Nah bare si du kommer på 100 års dagen :-)

Men klart vi har plass, det er ingen problem, kommer det 200 biler sliter jeg nok litt, men det skal vi nok fåtil, det er jo et jorde her også...

Planen er å få skåret av et oljefat i morgen og skaffet frem en rist, jeg er ikke 100% sikker på hvor en evt grense på antall skal gå, men jeg føler meg ganske sikker på at det ikke blir noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Humm nå er vel Asker regnet som en del av Østlandet....

Ja, men jeg er på vestlandet nå, hos mine foreldre i Rogaland. Du ringte meg på vei bort. ;)

Og 50 årsdag versus Bimmerstreff? Nah bare si du kommer på 100 års dagen :-)

Er svigermor det er snakk om, må jo prøve å være litt snill.. :P

Men klart vi har plass, det er ingen problem, kommer det 200 biler sliter jeg nok litt, men det skal vi nok fåtil, det er jo et jorde her også...

Planen er å få skåret av et oljefat i morgen og skaffet frem en rist, jeg er ikke 100% sikker på hvor en evt grense på antall skal gå, men jeg føler meg ganske sikker på at det ikke blir noe stort problem.

Da gjør jeg herved dette om til en nyhetssak, så får vi håpe det blir litt oppmøte. Ser på værmeldingen at det blir kaldere mot helgen, men får håpe vi slipper regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve allikevel å komme meg bort. Lenge siden det var "langtur" på isbilen.

Hvis jeg får fikset fri fra jobb, er jeg med :)

Vil det bli noe tilbud på Castrol f.eks?

Humm, har 12 liter Castrol på lager tror jeg, men jeg kan ta i mot bestilling og evt sende det til deg når vi får inn mer, skal se om jeg kan få inn noe på lager før den tid...

Noen spesielle ønsker? Eller hvilken som helst Castrol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes intresannt ut, jeg selv holder til i porsgrunnsområdet, men akkurat for øyeblikket står bilen uten topp, men det skal jeg ut å gjøre noe med nuh :)

Visst alt går bra med oppstart osv så kanskje jeg hiver meg på, bare å være litt snill med ladetrykket innover så kanskje det holder også :P

mvh lars olafsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni nei? Nå tror jeg du har lest feil.. ;)

Hei,

Du mottar denne e-posten fordi du abonnerer på emnet, "Grilling og bimmers-prat, Asker lørdag 29. juni!", i forumet på bimmers.no.

Så det står juni på mailen iaf...

Simen, 12 l er ikke mye nei ;) Men ikke stress mer med det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar, din spøkefugl. Man spøker ikke om slikt...høhø

Forøvrig er jeg lysten på å ta turen bort, selvom jeg jobber natt til 29. og natt til 30. ;) Noen fler fra Vestfold&Omegn som skal inn? hagenisse, skal du f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...