Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så denne idag ved oljemuseet, parkerte rett ved siden av, vet ikke om du merka det:p Uansett, en kjempe pen bil du har, men kunne gjerne bytta bakfanger :)

Skrevet

Hey ! det var deg ja hehe, visst la jeg merke til det :)

Takk takk, Fin doning selv du. Nydelig farge og foresten hehe

Bakfanger er et prosjekt under utvikling ehem¤"#!

Skrevet

Er så evig gøy det at de fuglelydene fortsatt er der etter å ha byttet reim på klimakomp. og vifte/dynamo/osv... Tok jo bare 2timer liksom. Ja også har nabopjokken fått seg nye ventilhetter på atv'n ja.. akkurat.

Skrevet
Ah se derja :) det er nok samme fargen ja. Men jeg har litt annen styling og div. annet småtjafs :P

Fint bilde foresten.

Ja, ser det er litt forskjell på bilene. Men skal si det at jeg liker fargen ganske godt. :D Ser bedre ut live enn på bilder.

takk for komentaren. Det bildet er tatt fra verandaen vår.

Skrevet

hmmmm er så teit å kjøre rundt med den viftereimen som hyler sånn.. Får den ikke til å tie still altså. Har jo byttet begge reimene som er der for under 1 uke siden. Men nei, lydene ble værre de..

Skrevet

heheh joa, men da mangler jeg bare alt som trengs for å polere. Og en plass å gjøre det (her regner det nemmelig kameler)

Vet ikke helt hvor sunt det er å kjøre med de reimene sånn heller.. er ikke så sugen på å finne ut at jeg mangler dynamo, vannpumpe, servopumpe, vifte og radiator når jeg er halvveis.. hmmmh :/ får vel plukke ned hele greia igjen å rense reimhjulene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...