///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 huff å huff... du har alltid uflaks! blir b25, så er problemet løst haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Så denne idag ved oljemuseet, parkerte rett ved siden av, vet ikke om du merka det:p Uansett, en kjempe pen bil du har, men kunne gjerne bytta bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hey ! det var deg ja hehe, visst la jeg merke til det Takk takk, Fin doning selv du. Nydelig farge og foresten hehe Bakfanger er et prosjekt under utvikling ehem¤"#! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Røde bmw'er blir aldri feil ved siden av hverandre Mysild kommer du på Gb 16 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 jeg kommer hvis jeg har bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Er så evig gøy det at de fuglelydene fortsatt er der etter å ha byttet reim på klimakomp. og vifte/dynamo/osv... Tok jo bare 2timer liksom. Ja også har nabopjokken fått seg nye ventilhetter på atv'n ja.. akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 off off off off!!!! stakkars... typisk deg og den (u)flaksen din! men syntes du skal ta turen uansett hadde vært hyggelig å møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Var jo ikke bare litt som var galt med den heller! Du må bare starte med godt mot å ta en ting om gangen, så blir nok bilen grei igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ah se derja det er nok samme fargen ja. Men jeg har litt annen styling og div. annet småtjafs Fint bilde foresten. Ja, ser det er litt forskjell på bilene. Men skal si det at jeg liker fargen ganske godt. Ser bedre ut live enn på bilder. takk for komentaren. Det bildet er tatt fra verandaen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Det er en fin farge ja Og bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 krsand neste helg!?!?!?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 hmmmm er så teit å kjøre rundt med den viftereimen som hyler sånn.. Får den ikke til å tie still altså. Har jo byttet begge reimene som er der for under 1 uke siden. Men nei, lydene ble værre de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 kom tidlig, som jeg tenkte jeg skulle... så hører ingen noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Det er en god plan Være den første som kommer og den siste som går... Bare å sette i gang å polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 heheh joa, men da mangler jeg bare alt som trengs for å polere. Og en plass å gjøre det (her regner det nemmelig kameler) Vet ikke helt hvor sunt det er å kjøre med de reimene sånn heller.. er ikke så sugen på å finne ut at jeg mangler dynamo, vannpumpe, servopumpe, vifte og radiator når jeg er halvveis.. hmmmh :/ får vel plukke ned hele greia igjen å rense reimhjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå