Dr_S Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Fordi det er penere uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Sukk nå har dørmekanismen på førerdøra knekt, det er den delen som går fra håndtaket og løfter opp låsen. Så da må jeg bytte hele håndtaket, og da blir det et sort håndtak på bilen. Vel, da burde Dr_S bli 16,6% fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Fordi det er penere uten? vel, i å med at det er hans bil så burde han jo ha det han selv synes er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Chris_325iM: Nå var det slik at restify ønsket inputs...da fikk han det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Sukk nå har dørmekanismen på førerdøra knekt, det er den delen som går fra håndtaket og løfter opp låsen. Så da må jeg bytte hele håndtaket, og da blir det et sort håndtak på bilen. Vel, da burde Dr_S bli 16,6% fornøyd.. kjipt! men du kan jo spare på kanten rundt håndtaket, og lakke håndtaket før du setter det på? og rofl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 kjipt! men du kan jo spare på kanten rundt håndtaket, og lakke håndtaket før du setter det på? og rofl! Mjaa.. ramma rundt håndtaket mangler et av festene så den og bør byttes. Men jeg skal høre med guttaboys om de finner fram lakksprøyta igjen, så det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 hehe... kanksje like greit guttaboys tidenes uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 I total mangel av noe annet lurt å poste, legger jeg ut noen bilder fra en tur jeg hadde til Lånke uttenfor Trondheim var vell i 2007 dette. Jubileum jo Noe kø her ja Ja jeg vet, jeg skal ha meg ny bakfanger. Skal vere en volvo inni der en plass. Jepp se der ja. Edru eller ikke, de skulle opp der Finn en feil? Heia Photoshop ? (nei det er ikke på lånke, selv om du bare trodde de hadde oppgradert baneanlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 stakkars bil... kjører den inn blandt trær og bussbuer haha... finn en feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Feilen må vel være at han ene kisen har alt for lite hår på hodet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 eller at du ikke har doble potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 eller at du ikke har doble potter Neinei har vi aldri hørt noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 speilrefleks er dyrt men ikke dumt all cred til fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 som jeg sa ista, det er ikke dumt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Kan det stemme at eg har sett denne på Karmøy noen ganger?`Det e iallefall ein e36 med samme fargen og den trudde eg ikkje det va for mange av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå