-Sammy Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 På Karmøy ?! wow hehe nei det tror jeg nok det må være en annen bil altså.. Bor her jeg : Og som du ser så er det et *lite* stykke (bare 13timer) ned til Karmøy hehe, men jeg skal faktisk flytte nedover til Stavanger idag eller på fredag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hehe, ja da e det to biler i denne fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Toppakningen som røyk eller? Bytta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Var denne innom Bavaria stavanger i slutten av denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Var denne innom Bavaria stavanger i slutten av denne uken? Det stemmer det Har flyttet til Stavanger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 lever du enda sammy? ikke lenge til gatebil krsand nå får jo se om jeg får fikset bilen til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja hehe gjør nå det da Har jobbet som en gal siste måneden bare, også har jeg ikke fått internett før nå Også har det vert litt kødd med bmwn i tillegg da. Var senest inne på bavaria og svei av 10 løk. Og som om det ikke var nok, så har jammen meg noen vert å tatt ventilhettene mine. Sideskjørtene har og fått litt medfart pga ELENDIGE veier her i stavanger. Er dype grøfter i rundkjøringene her :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Her e den eg har sett på Karmøy. Fekk tatt et bilde av an når an va nerforbi huset vårt. Men den har crome detaljer. Men fargen e like syns eg. Fin bïl iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ah se derja det er nok samme fargen ja. Men jeg har litt annen styling og div. annet småtjafs Fint bilde foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Sammy er det hellrot du har på din bil eller? Åssen blir det med bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Er Hellrot ja bare med noen ekstra lag klarlakk. Tja bakfanger ja hehe har vert så mye jobb og stress med å finne leilighet her nå så har ikke fått gjort så mye med noenting enda. Men det kommer nok etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 du kommer til gatebil håper jeg!? off... hva er det nå som er galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Vet faktisk ikke hvor jeg befinner meg den 16.aug. Er mulig jeg sitter på en platform i nordsjøen da Men håper det ligger an for å ta seg en tur da Bakfangeren er det ikke noe nytt med, den er bare vemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 huff da! menne: Også har det vert 10 tonn problmer med bmwn i tillegg da. Var senest inne på bavaria og svei av 10 løk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 åja hehe bynner å få demens i tillegg her Jo det som var da, var nemmelig så mye som noen lager og kuler av et slag i bakstillingen som tok kvelden. Hørtes ut som at venstre bakhjul skulle falle av i hver venstresving. Pluss ene nedre bærearmen som var vridd i alle retninger, lurer på om det er alà Hardangervidda der jeg samtidig slo skeiv begge framfelgene mine.. noen -Usaklige- hull oppå der Ja også har noen tatt ventilhettene mine.. fakk!%¤"# får liksom ikke fred jeg altså Så foresten du hadde problemer med toppakningen ?? hvordan går det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå