Gå til innhold

-Sammy's 325iCLR


 Share

Anbefalte innlegg

På Karmøy ?! wow hehe :) nei det tror jeg nok det må være en annen bil altså..

Bor her jeg :

karm_y.gif

Og som du ser så er det et *lite* stykke (bare 13timer) ned til Karmøy hehe, men jeg skal faktisk flytte nedover til Stavanger idag eller på fredag da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hehe gjør nå det da :) Har jobbet som en gal siste måneden bare, også har jeg ikke fått internett før nå :o Også har det vert litt kødd med bmwn i tillegg da. Var senest inne på bavaria og svei av 10 løk. Og som om det ikke var nok, så har jammen meg noen vert å tatt ventilhettene mine. Sideskjørtene har og fått litt medfart pga ELENDIGE veier her i stavanger. Er dype grøfter i rundkjøringene her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Hellrot ja :) bare med noen ekstra lag klarlakk. Tja bakfanger ja hehe :P har vert så mye jobb og stress med å finne leilighet her nå så har ikke fått gjort så mye med noenting enda. Men det kommer nok etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke hvor jeg befinner meg den 16.aug. Er mulig jeg sitter på en platform i nordsjøen da :P Men håper det ligger an for å ta seg en tur da :)

Bakfangeren er det ikke noe nytt med, den er bare vemmelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja hehe bynner å få demens i tillegg her :P

Jo det som var da, var nemmelig så mye som noen lager og kuler av et slag i bakstillingen som tok kvelden. Hørtes ut som at venstre bakhjul skulle falle av i hver venstresving. Pluss ene nedre bærearmen som var vridd i alle retninger, lurer på om det er alà Hardangervidda der jeg samtidig slo skeiv begge framfelgene mine.. noen -Usaklige- hull oppå der :(

Ja også har noen tatt ventilhettene mine.. fakk!%¤"# får liksom ikke fred jeg altså :roll:

Så foresten du hadde problemer med toppakningen ?? hvordan går det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...