///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 nok av verksteder og plasser å parkere på veien bort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Mjo heheh Skal se om det ikke blir noe opplett utover nå så skal jeg iallfall gjør et forsøk på å få rengjort de hjulene. Og btw reimspray fra biltema sucks donkeyballs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 høres bra ut! haha... syntes den har fungert fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Den er da så¨usaklig klissete! roter til alt i front av motorrommet.. fisj! Ikke ble det noe stillere av den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 må være flere forskjellige da... jeg har en gammel en... ikek klissete, og all uling forsvinner... er nok heller bare din bil som hater alt og alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 hahah ja skulle ikke forundre meg.. Når bynner det her greierne da? fredagen ? kl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 begyner på lørdag fra klokka 0800 til 1800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 hmmh nei dette ser ikke lyst ut.. Har skrudd i x-antall timer nå og vet ikke hvor mange ganger jeg har demontert vifte, plastdeksler, viftekappe og reimer.. blir bare ikke kvitt reimlyden. Så jeg konkluderer med at det er reimstrammeren som er gåen. Og den har jeg ikke råd til nå.. Har vel i og for seg ikke råd til å kjøre nedover heller, de usmaklige bensinprisene hjelper ikke akkurat. Ikke har jeg bremselys eller ryggelys heller begge de bryterne har tatt kvelden. Lurer på om jeg kaaanskje har råd til den på bremselyset men garranterer ingenting. Fint lite morro å vær mellom jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 gjør det noe? du skal jo ikke kjøre bak deg selv? hehe... viftepiping? hmmm... hvordan ser reimene ut da? på den gamle min peip det som juling, byttet de, og alt forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Men det er jo nettopp det som er casen, jeg har byttet dem begge. Det var jo det jeg gjorde første gangen jeg skrudde ned driten Ser faktisk at den multireima (den største) har bynt å få litt skader nå fordi den har kjørt så slakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 off!! men bilen din har godt av en langtur til krsand tror jeg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 off!! men bilen din har godt av en langtur til krsand tror jeg hehe... heh.. ja jo det hadde vært veldig gøy da. Det er et lite siste håp her da, jeg får etterbetalt fra forrige jobben den 15. (fredag) så stikker jeg å kjøper den strammeren og skrur som en helt. Muligens det blir bremselys og da Men det blir altså noen faktorer som spiller inn da.. får bare ta det som det kommer. Driver å stresser med kursing denne uken og, har 2 eksamener og -mye- teori. noe positivt jo! Paddy: mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 haha ^^ klassisk sammy høres bra ut... hehe... marararius kommer til meg på fredagen... så vi kan jo da ta følge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 på fredagen ? nå skjønte jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå