Gå til innhold

Modellguide`en


Isak
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Synes den modellguiden som ligger her på bimmer ikke holder helt mål, synes det mangler litt her og der. Tenker spesielt på e39 der jeg ser spesielt nøye om dagen.

Er det noen som vet om en bra modellguide for bmw og spesielt e39 ?

Det jeg spekulerer på for tiden er hvordan motorbyttene kom mellom sent 90 og tidlig 2000 for dieselbilene. Når kom 530 og hvor langt ble den produsert. Finnes det 163 Hk diesel på 2000 tallet ? osv.. en komplett modellguide hadde vært fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Synes den modellguiden som ligger her på bimmer ikke holder helt mål, synes det mangler litt her og der. Tenker spesielt på e39 der jeg ser spesielt nøye om dagen.

Er det noen som vet om en bra modellguide for bmw og spesielt e39 ?

Det jeg spekulerer på for tiden er hvordan motorbyttene kom mellom sent 90 og tidlig 2000 for dieselbilene. Når kom 530 og hvor langt ble den produsert. Finnes det 163 Hk diesel på 2000 tallet ? osv.. en komplett modellguide hadde vært fint ;)

Modellguiden er for tiden ikke helt oppdatert, men vi er klar over problemet. Som et brukbart alternativ kan du evt. brukke denne guiden, men du skal imidlertid være klar over at de har hatt og har tildels andre standardmodeller på det svenske markedet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...