Gå til innhold

hvor er det billigst castrol olje i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte skambillig Castrol olje hos JS Service på OS. Men ting kan tyde på at jeg var den eneste, i og med at rabattavtalen opphører snart. Var visst ingen som benyttet seg av den.

Når det er sagt så har jeg overhodet ingen betenkeligheter med å kjøre på f.eks. Valvoline på BMW'en. Det at BMW anbefaler Castrol betyr ikke noe annet enn at det er et samarbeid ute og går. Castrol funker jo helt knall på BMW, for all del. Men det gjør Valvoline også. (Og sikkert mange andre merker).

Det er først og fremst tallene på kannen som avgjør for egenskapene. (uten at jeg kjøper Biltemaolje av den grunn. Ett sted går grensen :lol: )

Skrevet

har prøvd shell olja jeg 1 GANG aldri mer!!! d lokta knaillert etter biln så da tappet jeg ut skiten å fylte på mobil 1 olje :)

jeg bruker enten castrol eller mobil 1 olje

Skrevet

Humm, har også masse dårlig erfaring med Shell olje, men jeg skal ikke snakke dritt om andre, jeg selger jo Mobil 1 og Castrol selv..

Jeg bruker Mobil 1 5W-50 på både BMW'en og Mercedes-Benz'ene dette fordi det er en meget bra olje.

Jeg selger Castrol GTX Magnatec 10W-40 for 99,- litern

Samme pris som for Mobil 1 5W-50 til fast lavpris 99,- pr liter.

Skrevet

Liker også mobil 1 olje veldig bra men det er ingen feil med biltema oljen, statoil som lager den faktisk :), kjører alt eg har på biltema helsynth oljer.

OG det mange også glemmer er at visst de har anbefallt en olje foreksempel i italia eller mojave ørkenen så vil ikkje smøreegenskapene bli det samme i norge. Ka klima bmw tester bilene sine i skulle jo man tro va tysk men castrol oljen e vell amerikansk så vidt eg vet (shot me if im wrong) eller gi en vennlig beskjed da. Statoil e jo norsk.. og statoil lager biltema oljen. Norge har vell grei kvalitet på oljene sine :)

Men det at folk ikkje vil kjøre med den e vell helst av prinsipper.. er selv ganske prinsippløs av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...