Gå til innhold

Lite skilt foran!!


cigarette
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og vil ha lite skilt! hehe. men det er umuli å få hos biltilsynet.

Var hos biltilsynet å spurte til gamle bilen min. en full stylet mercedes som der ikke va plass til noe vanli skilt på. han på biltilsynet gadd så vitt snu seg å sjå ut vindue før han sa. mercedes 190? nei der må du bruke ett vanli skilt. (da gadd ikke han å sjå på bilen en gang)

Så skal du ha ett lite skilt må du lage det sjøl! å da risikerer du å bli tatt for dokument forfalsking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste muligheten for å få lite skilt på nå er å få det til bak, men da skal egentlig bilen originalt ikke ha plass til stort skilt bak.

Skal prøve å skaffe lite skilt bak på e21'n med en annen fanger på bak der jeg skjærer til plass til lite skilt. Men tviler egentlig på at det går igjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde igrunn det var blitt "ulovlig" med små skilt foran/bak nå jeg da. Hvert fall at de ikke gir ut noen fler tillatelser.

Skal du få ordna skilt så gå til noen som driver å lager reklamer, profiler og sånt. De fikser det som regel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vert slik så i statene,ingen skilt foran 8)

Dette hadde gått dårlig i fotobokser og tollstasjoner du...

Anywho... Der dere bor, dere som har slike skilter (eller som vil ha), finnes det ikke politi hos dere?

For... du får nok en saftig bot hvis(/-> når) du blir tatt med falske skilt.

Det å se at et skilt ikke er originalt, kan man jo gjøre på mange hundre meters avstand.

Men men.. Dere får seile deres egen sjø ;) Jeg hadde for min del aldri kjørt rundt med noe som var så åpenbart ulovlig og lett synlig for politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale å kjøre rundt med lite skilt foran, da blir du garantert vinket inn ved en kontroll, for det er forbudt å kjøre med. Det synes på lang avstand og reglene for egenprodusert eller kjøpt skilt er de samme, i verste fall får du bot for dokument forfalskning.

Jeg ble stoppet med lite skilt, men slapp heldigvis bot. Men måtte se og skaffe det store skiltet igjen og vise den på BT etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je kjøpte mitt lille skilt på biltilsynet. og har kvitteringa på att jeg kjøpte det med meg i bilen. men, skal jo bli artig å høre hva dem sier. om de stopper meg.. eller NÅR dem stopper meg med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...