Gå til innhold

'


///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 438
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag fikk jeg endelig (etter lang ventetid) pakken med diverse pakninger, slanger, komplett register, noe dill til varmeapparatet og noen o-ringer jeg bestilte fra koed. Så nå er innsuget montert på plass og litt sånn forskjellig. :)

Desverre så ble ikke fuelrailen helt tett etter å ha blitt modifisert litt og påsveiset en slangestuss i enden, så jeg fikk ikke montert ferdig i dag, og av den grunn heller ikke startet opp og kjørt meg en tur. :(

Men nå har bror min vært så snill at han har hentet fuelrailen og tatt den med seg på jobb for å sveise den på nytt igjen for meg, så hvis den nå blir tett så får jeg montert sammen siste rest i morgen, og forhåpentligvis kjørt meg en tur. :)

Har desverre ikke noen bilder akkurat nå, men det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du byttet vakuumklokke, MÅTTE du ut med dashbordet eller går det ann uten?

De spørs litt hviklen klokke de er, finnes noen :shock:

Jeg tok ut dashbordet, de er ikke så mye jobb etter du har demontert alt de andre du må ut med for og komme til..

Husk att de er forskjel på klokker for biler med og uten klima når du bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vacumklokkene jeg skal bytte.. :)

Skal bare bytte den enveisventilen som sitter på vacumslangen mellom innsug og den sorte vacumboksen som ligger nedi det rommet fremfor frontruta. :)

Den gamle var tett så jeg fikk kun luft opp på ruta når jeg kjøpte bilen. I senere tid fjernet jeg den, da fikk jeg plutselig luft dit jeg ville ha luft. Ettersom vacumet forsvinner når jeg kjører (på grunn av ladetrykket) må jeg ha den enveisventilen for at ikke vacumklokkene skal lukke seg igjen hver gang jeg gir gass. :P

Lien:

Du skal ikke trenge å ta ut dashbordet for å bytte vacumklokkene, du skal kunne bytte dem kun ved å ta ut midtkonsollen og dekslene under dashbordet :)

Men det er ikke så vanskelig å ta ut dashbordet, ihvertfall ikke å løfte det opp en smule, det sitter bare i noen få muttere på undersiden.

Hansh:

Takk takk, hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig tett fuelrailen, så i dag har jeg montert sammen igjen motordelene. Kan ikke si stort annet enn at det ble fint med nylakkerte deler og fargen stod veldig i stil til resten av bilen. :)

Desverre var det litt mørkt ute når jeg tok bildene så de ble litt uklare.

Men jeg skal ta noen bedre bilder i morgen, hvis det blir sol.

Her er ihvertfall en liten smakebit:

Pictures171.jpg

Pictures172.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...