Morty999 Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Morty999: Hvorfor skulle jeg stryke? hehe.. HAHA.. akkuratt.. der gjorde deg du til enda mere latter OM du stryker hehe men vi får håpe på det beste..
Morty999 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 hver så snill og KAST den fæle dump ventilen du har.. styggeste lyden jeg hører
///MoePower Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Har faktisk planer om å fjerne den ettermonterte dumpventilen Hvis du ser på bildet så har jeg tatt frem den originale dumpventilen. Den originale er den til høyre for gasspjeldhuset og den ettermonterte er den til venstre for gasspjeldhuset (for de som ikke så det) Den originale gjenbruker luften som slippes ut, så den forstyrrer ikke LMM'n sine målinger og fungerer nok mer effektivt med tanke på turbolag. Ikke lager den lyd når den slipper ut overtrykket heller, så den er på mange måter bedre enn den ettermonterte dumpventilen.
Morty999 Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 tett igjen hullet.. MYE bedre.. MYE tøffere lyd også. kkk27 turboen lager SKIKKELIG grov lyd når man slipper gassen..
SteffenM2 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 tett igjen hullet.. MYE bedre.. MYE tøffere lyd også. kkk27 turboen lager SKIKKELIG grov lyd når man slipper gassen.. Joda, men du halverer jo leve tiden til turboen nokså fort når du kjører uten noen form for dump/bypass ventil..
Morty999 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 haha.. da tror jeg du skal lese boka en gang til steffen.. liten turbo = dumpventil /resirk.. stor turbo trenger ingen dump..
SteffenM2 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 haha.. da tror jeg du skal lese boka en gang til steffen.. liten turbo = dumpventil /resirk.. stor turbo trenger ingen dump.. Har nå virkelig ingenting og si med størrelsen. Turboen vil jo få baktrykk og bli bremset kraftig ned, det er dette som tar på, på lagrene i turboen.. Skjønner virkelig ikke hvorfor dette skal ha noen forskjell på stor eller liten turbo. Men nok OT.
Morty999 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 det er vesentlig stor forkjell på hastighetene på en liten kontr stor turbo.. + att her er det automat.. som så og si aldri vil gjøre att turboen bremser neo særlig brått opp...
H_Vatn Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 tett igjen hullet.. MYE bedre.. MYE tøffere lyd også. kkk27 turboen lager SKIKKELIG grov lyd når man slipper gassen.. det kan jeg skrive under på nå som 545en går som den skal. kjører uten dump og tviler på at det kommer til og bli montert. ser bra ut 745en din nå! trenger senk foran og ei manual kasse nå Halfdan
Der Barockengel Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Men nok OT. Jo, men så lenge trådstarter ikke har innvendinger, er det alltid interessant med litt debatt.
///MoePower Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Bare morsomt med litt debatt. Se hverandres synspunkter på tingene.
///MoePower Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Min mening: Den originale bypass-ventilen er tingen!
Simen! Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Oi!! fin bil du har gitt Spesiell og arti bil sikkert, men hvordan er det med forsikring på denne?? skal du ha den på deg selv eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå