///MoePower Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Tror nokk du blir lei av og ligge på 2500 i 100.Er inen racer bil dette vet du.. En orginal 745i med m106 har vell ca 1500 på same hastighet. Automatkassen som sitter originalt i M102 ligger på 2800rpm i 100km/t. Det er M102 jeg har, så det blir bedre med den kassen der enn den jeg har nå. Ingen grunn til å legge seg så opp i valget mitt, min bil. *Edit: Mange skriveleifer*
Morty999 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 mye a gitt, min m535i ligger på 1900 tror jeg i 100,
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Din bil, ditt valg Trodde ikke de var så ille orginalt. Byttet til 745i diff på L7n min for å få ned turtalet litt men jeg tror ikke de var mer en 1800 på den, men jeg syntes fortsatt de ble litt slitsomt
///MoePower Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Fikk noen smådeler i posten i dag: Desverre hadde koed glemt å sende med utløserlageret jeg hadde bestilt, men regner med det bare var en forglemmelse fra deres side og at de ettersender det uten ekstra kostnader for min del. Har sendt de en mail angående dette og får se hva jeg får til svar.
H_Vatn Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 skal du kjøre orginal clutch? vil tro den ikke holder så lenge.. gjorde ikke det på min hvertfall..
///MoePower Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Original lamell kombinert med forsterket trykkplate, det kommer til å holde.
H_Vatn Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Original lamell kombinert med forsterket trykkplate, det kommer til å holde. ok:) min holdt ikke mange milene:P med orginal lammel og orginal trykkplate:P
///MoePower Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Hehe, var en svenske som også trimmer 745 og kjører med manuell kasse som anbefalte meg original lamell sammen med forsterket trykkplate. Skal tåle 600+nm med det clutch-oppsettet ifølge sachs. Samtidig så ville jeg ikke ha 4 eller 6pad sinter-lamell fordi jeg vil forsøke å unngå en "av-på" clutch, slik at bilen kan brukes dagligdags på veien uten å måtte kvie seg når man kjører i byen eller i litt kø. Men nok om det, nå har jeg fått svar fra koed angående utløserlageret som manglet i pakken jeg bestilte fra dem. I mailen beklaget de at feilen oppstod når de pakket forsendingen og at de skal sende meg et nytt kostnadsfritt, så ønsket de meg god helg, med en smiley bakom. Det kaller jeg kundeservice når feilen først har oppstått.
///MoePower Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 I dag fikk jeg kjøpt ny vannpumpe. Noe som var på tide, for den gamle begynte å lekke kjølevann rundt akslingen som går mellom skovel og reimhjul i helgen som var. Derfor måtte jeg etterfylle hele tiden og fikk ikke ordentlig trykk i kjølevannsystemet, så det skal bli godt å få byttet før det blir verre og skjer noe mer.
///MoePower Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Fungerer alldeles utmerket på vinterføret Syns det at den har så godt tak på fremhjula er en veldig positiv ting, for jeg plages aldri med at bilen vil frem når jeg vil svinge.
Lokketor Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 herlig bil mye måte du ut med for vannpumpa? kjøpte vel med stålimpeller når du først invisterte?
///MoePower Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Fikk rabatter på vannpumpen siden jeg er verkstedansatt. Jeg tror jeg betalte ca 450kr for den, er med stålimpeller ja.
Dralle Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Får man noe annet enn stålimpeller da på m30/m102/m106? har jeg aldri sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå