SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 SteffenM2: du må ta deg litt bedre tid til og klippe ut lakken. Klippe ut lakken? Det her er 100% brush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 kjappt og gæli: Veldig nice! Du, kan du lære meg litt åssen du gjorde den lakk jobben? Vis du vil, legg meg til på msn(vis du har da ) Min, er tassern@msn.com Sorry for ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 På bildet over ser det ut som felgene foran har bredere kant enn de som står bak på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 som sagt kjappt og gæli fiksa litt mindre kant fremme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Måtte prøve jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 SteffenM2: du må ta deg litt bedre tid til og klippe ut lakken. Klippe ut lakken? Det her er 100% brush Det er der du gjør feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Tusen takk. Det ble super smuud. Sender bildet til Arild G. Takk Arild 19" Høres stort ut ja!! Men de putter jo 20" på en mini. Så hvorfor kan ikke jeg ha 19 på min M3? Er jo bare å modde litt å sette på noen snertne spacere. Takk Alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ville det ikke vært enklere å finne et bilde av en rød m3, og bare smelle felger på denne? Er da nok røde m3er der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå