John H Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Håhå..sinnsykt rå garasje tåmi! ble skikkelig misunnelig..
Tommy Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Nope, den må stå ute, å bli bombardert av fugledritt Hehe! Det er riktig prioritering! Den støtter eg og Det der blei meget bra Tommy. Fliser som HC bare ikkje grønne, next?? Flisa M merket hadde vert tøft.. Jepp, fliser kommer det også.
Viko Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Jepp, fliser kommer det også. Hørest bra ut.. Men Tommy, korfor Stord skilt?? Hadde vel vert mer naturlig for deg med RJ skilt siden det er Stavanger??
H_c Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 syns det så jævla rotite ut jeg.. kast pokalene og rydd litt på veggen, så blir det bra!
Stian Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 kast pokalene Slek at du kan reise i søppla til Tommy å ta dei, forså å skryte på deg at du har vunne dei sjølv? Nice garasje Tommy.
Tommy Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Jepp, fliser kommer det også. Hørest bra ut.. Men Tommy, korfor Stord skilt?? Hadde vel vert mer naturlig for deg med RJ skilt siden det er Stavanger?? grunner : 1 jeg ville ikke at alle skulle kunne se at bilen nettopp var bruktimportert 2 TL fordi...... Tommy Lund
Steffan C Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Sånn skal det se ut ja, og pokalene må du beholde .
Betakaroten Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Du burde ikke ha pokalene stående så nerme bilen, de kan falle ned og gjøre bilen rammeskjev
Gunnar Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Pen garasje Tommy! Misunnelig! Men skal nok få en fin garasje her også etterhvert, må bare bli ferdig med tomtekjøp slik at vi får den der vi vil.. Helsikkens kommunen skal jo ha 15-16k bare for å avgjøre om vi får lov til å kjøpe (søke om eiendomsdeling) Pokalene er fra bilstereo eller?
Pedi Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Dette var jo en nice garasje egentlig. Men som Frode uttalte, så vil jeg jo heller kalle den et gutterom. For det minner meg ikke så mye om et mekkelokale iallefall... Litt liten takhøyde til å løfte bilen med løftebukk? Jeg skulle gjerne hatt en slik garasje, men jeg prioriterer muligheten til å kunne jobbe i garasjen - så da kan jeg desverre ikke ha en slik finnish...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå