320it Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Skal bestille noe forskjellig fra statene, har da funnet det jeg leter etter både på www.umnitza.com og www.jlevistreetwerks.com Noen med erfaringer? Hvor lang leveringstid fra dem? Noen som vet om jlevistreetwerks.com kan sette ned verdien på pakken slik at jeg slipper mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Vist du leter på sidene så finner du sikkert noe om levering. Bestilte selv en gang fra bimmian som er canada tror jeg! Dette sendte fedex på 3dager tror jeg Betalte da litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Fikk selv varer fra Bimmian og fra BBS på samme dagen! Tok ca 4-5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 150 dollar i frakt fra umnitza. er det vanlig? synes det var mye. har bestilt filter og angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 150$ ??? Er du gal mann. Tror jeg betalte 15$ eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 ja, synes det virket usannsynlig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Skal bestille noe forskjellig fra statene,har da funnet det jeg leter etter både på www.umnitza.com og www.jlevistreetwerks.com Noen med erfaringer? Hvor lang leveringstid fra dem? Noen som vet om jlevistreetwerks.com kan sette ned verdien på pakken slik at jeg slipper mva? Jeg kjøpte Predator Chromium Aneleyes fra www.jlevistreetwerks.com Bestilte de natt til en lørdag. Lå på postkontoret fredagen etter. De satt verdien av pakken til $50 og som en gave. Betalt 161,- i toll. Totalen kom på ca. 1650,- Så jeg kan varmt anbefale disse. www.umnitza.com er sikkert ikke noe dårligere. Sendte først forespørsel til begge. Fikk kjapt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2006 50$? er ikke grensen 200 NOK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Trodde det var rundt 1000lappen jeg. Men ikke vet jeg. Var fornøyd med prisen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Predator ICE™ - OE Upgrade Angel Eyes!!!! de var sykt råe!! hadde vært bøst å hatt de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå