V1Nk3lDyR Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Monterte spredere på bilen min i dag, de skrur seg automatisk på når jeg setter på nærlys, er vell no tysk oppsett, siden den er importert. Ossen skal jeg få gjort no med dette? Kan jo ikke kjøre sånn.
Øyvind L. Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Du skal ha en knapp under lysbryteren som du skal kunne sku av sprederene på. Hvis ikke du har det så er de lysene ulovlige.
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 jeg har det. å jeg får skrudd lysene på og av når den står på 0 og park. Men når jeg setter på nærlys, skrur de seg på automatisk, uansett om bryteren er ute.
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 noen må vite dette? Er vell ikke bare jeg som har hatt dette problemet?
TexWiller Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Du må omprogramere lysmodulen med en orginal bmw tester, da kan du også velge om du vil ha automatisk kjørelys på hovedlysene eller tåkelysene
TexWiller Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Glem det jeg leste feil bilmodell (E46) du må ha koblet noe feil. har du det orginale ledningsnettet til sprederne?
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 ja, har det. Ledningsnettet var der, men jeg måtte sette inn rele og bryter, ingen av de delene går det ann å sette inn feil, så regner med at det er noe annet som gjør dette.
TexWiller Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Ok vis du har det orginale ledningsnettet skal det virke i utgangspunktet. Det er ikke noen forskjell på virkemåten i Tyskland. Ser du skriver at lysene kan skrus på når bryteren står i pos 0, det betyr at styrestrømmen kommer fra feil plass. ta ut bryterne og sjekk hvilken ledning som er styrestrøm klipp av og koble den sammen med parklysledningen på lysbryteren så vil det virke som det skal. det er slik det er koblet orginalt kan jo vær at det er en feilkobling i det orginale kabelsettet. samma det gjør som jeg forklarte så virker det som det skal
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 hva er styre strømmen osv a? Er ikke no lettvindere metode?
Nino Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 hvis du har ett voltmeter. så finner du lettere styrestrøm. høres ut som om du har montert noe feil ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå