Zwirc Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hei, kan noen her vise hvordan man har anlegget i sin E36.. Og hvordan dere har gjort det hvis dere har montert i hatthyllen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 29, 2006 Share Skrevet Juli 29, 2006 Hei, kan noen her vise hvordan man har anlegget i sin E36..Og hvordan dere har gjort det hvis dere har montert i hatthyllen Det finnes vel egentlig ikke en standardløsning for hvordan man monterer et annlegg i en E36... utover det BMW leverte i sin tid da selvfølgelig. Mitt forslag er at du enten roter bakover i dette forumet eller bruker søkefunksjonen. Med tanke på hvor mange som har en E36 her inne burde du kunne finne mange alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe, joa Men tenkte å se om jeg så en fiin praktisk måte jeg likte.. men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå