-Sammy Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Hve, fa%n har gjort noe sånnt mot en BMW 850 ? Det skjærer i mitt hjerte ! http://www.aalesund-gatebilklubb.no/forum/viewtopic.php?t=464 sorry meg altså, men død over denne "kunstneren" som står bak. Hvem er med i korstog ?
jani Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 den ligner mere på en callibra synnes jg.. skulle vært skutt
Fredrik Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Hva skal man si om slikt... ... noen mennesker forstår ganske enkelt ikke hva som er opp eller ned på stil og følelse. Dette er så harry og smakløst som man kan få det... mer er det egentlig ikke å si om det...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Kan noen finne ut hvor duden bor? mulig det blir svergie tur nå..
Nino Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 jeg er med på den svensketuren, handle flesk og røyk. samt "snakke" med denna designeren
Fredrik Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 jeg er med på den svensketuren, handle flesk og røyk. samt "snakke" med denna designeren Støp vedkommende i et par betongtøfler er mitt forslag...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 jeg er med på den svensketuren, handle flesk og røyk. samt "snakke" med denna designeren Støp vedkommende i et par betongtøfler er mitt forslag... Hæ? Neei.. det gjør vi etter vi har bunnet han fast i en stol, så han ser vi knuser alt av styling på bilen hans, med en svær slegge..
arne Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Kan ikke forstå at noen kan gjøre slikt jeg??? Sånne ting blir jeg jævli forbanna over Disse bilene skulle være fredet.....
Fredrik Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Hæ? Neei.. det gjør vi etter vi har bunnet han fast i en stol, så han ser vi knuser alt av styling på bilen hans, med en svær slegge.. Hvorfor bruke tid på å plage idioten... la oss gjøre kort prosess...
jani Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 enig med bmwe9 der.. bare la han sitte inni det.. tar det på utsiden først..
Dr_S Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 kebab! Vitner om utsøkt dårlig smak og totalt fraværende estetisk sans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå