jani Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 er enig med aama_racing R.I.P!!! stakkars bil.. er ikke bare fingrene han skulle blitt slott..
sindre21 Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 skam på seg den som har gjort dette mot denne bilen er jo rein tortur
oddis Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Tror du Norge går med å på sette av en plass til han på Gaustad? Han hadde for mye penger og for lite vett.
-Sammy Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 Helligbrøde er det vi kaller slikt. Er foresten ikke bare BMW de er ute etter.. Hvem i ¤"¤%! gjør sånnt mot en bil!? Vel.. dette var faktisk en Touareg. huffa meg! Mer BMW : "E-39 TRANSFORMER STYLE" http://www.spoilera.com/new/nuotraukos/full/64/9.jpg' alt='9.jpg'> Var det i Sverige de holdt til sa dere?
Ole@Automote Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Dæven døtte Jeg er med på skuddpremien hahaha
RWDF Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Ser jo ikke ut... Forresten jævlig fett med gigantisk frontfanger, hekkspoiler og hekkfanger, og små hjul, ingen sideskjørter og ingen senk.
BimmerKing Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Chicagotøfler er det desidert beste forslaget Er Litauen-skilt på flere av de bilene da... LT...
///MoePower Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Eneste som er fint på denne bilen er felgene.. Og skiltnummeret
Sir Hofstad Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Var inne på en amerikansk nettside hvor en fyr hadde postet hundrevis av bilder av BMWer som folk hadde "Trashet" med smakløs "styling", tror alikevel denne er en av de mest mishandlete jeg har sett. Pokkers gutter med mer penger enn vett.....
NSS Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Jeg kommer ikke til å kommentere den. Er ikke verdt det!! Men det er verdt å kommentere at du ikke synes det er verdt å kommentere? hehe
Bimmerlars Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Noen ganger blir man litt flau over å være menneske, og dette er en av de gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå