Gå til innhold

BMW kræsj?

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124873

Ser ut som en 3 serie "halv cab", husker ikke helt hva betegnelsen var igjen.. :oops:

Kompis av meg som også kræsjet idag, peugeoten holdt ikke vikeplikten! Gikk heldigvis bra, hadde bare litt brannsår på den ene armen.

Synd at folk ikke er oppmerksomme nok! Irriterende når slike ting skjer!

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2214776.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå absolutt ikke ut som en cab i mine øyne..

Baur cab,n har ihvertfall ikke soltak. ;)

Det er ikkje bare meg som er våken nei.

Til pass for han når det var alkohol i blodet. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå absolutt ikke ut som en cab i mine øyne..

Baur cab,n har ihvertfall ikke soltak. ;)

Der har du et veldig godt poeng... og jeg tror når du nevner soltaket... at taket ganske enkelt har blitt krøllet sammen så det til forveksling ser ut som en softtop eller kalesje... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom kjørene i går natt skulle hjem.så fikk jg se en som hadde kjørt ned i grøfta med sin 325 98 modell.. han tok hele understellet og hele høyre siden.. Idioten kjøre i fylla!! dumme dumme fyr azz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom kjørene i går natt skulle hjem.så fikk jg se en som hadde kjørt ned i grøfta med sin 325 98 modell.. han tok hele understellet og hele høyre siden.. Idioten kjøre i fylla!! dumme dumme fyr azz..

Sikker på at det ikke var 328 da? Er vel ganske uvanlig med 325'er fra 98..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh..ble litt usikker når du sa det dere der.. vet i hverfall at det var en 325,det er faren til kamretaen min som gjorde det.. dumme dumme mannen..så strøken den var oxo.. så klarte han det samme som en kompis av meg.. kompisen min hadde akkurat kjøpt seg en 318is cupe.. grønn med 18" bbs felger og m3 speil..en nydelig bil.. ga vel 110 får den..

bilen var 2-3 månder gammel vel.. han var på fest oxo gadd han ikke å gå opp til den andre han skulle på..så han kjørte.. lå i 80km/t på en 30 sone og fikk sladd.. dro med et komme lokk 15m og han takka og total vraken bilen..eneste som var noe å ha var intriøret.. att det går ann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...