///frank Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 noen her som har handlet på www.dekkonline.com?dei har vertfall billige dekk
PK Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Jeg har. Meget fornøyd med pris og leveringstid. Holder det de lover.
NSS Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Jeg kjøpte noen dekk derfra, gikk veldig fort og greit, eneste er at tollpost er no dritt... Ikke helt til å stole på...
stian329 Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Jeg måtte vente 100 dager på mine dekk, for å spare en ussel tusenlapp
///frank Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Skrevet Juli 30, 2006 Jeg måtte vente 100 dager på mine dekk, for å spare en ussel tusenlapp 100 dager..det er vel posten norge det da??
NSS Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Må nok desverre fraråde alle om å handle på dekkonline etter snart 2mnd med tull. De rotet bort dekkene mine, jeg sendte en mail og spurte hvor de ble av dekkene, plutselig mottok jeg de siste dekkene mine, satt de på bilen også plutselig fikk jeg regning på de, som jeg allerede hadde betalt for, men det viste seg at når jeg sendte en mail og spurte hvor de ble av dekkene jeg hadde betalt, tok de det som at jeg hadde bestilt nye. Så nå har jeg 2 dekk på bilen som jeg visstnok ikke har betalt for, og de dekkene jeg har betalt for, er returnert og de klarer ikke returnere penger til meg for de dekkene og sender inkasso til meg for de dekkene jeg har mottatt og egentlig ikke bestilt... Etter mange mail så sier de at de har retunert pengene til min konto, men det har ikke skjedd... Virker som de ikke vet helt hva de driver med...
Fredrik Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Dekkonline her i Danmark leverte 4. stk dekk på døren etter 1,5 dager... det er tidenes hurtigste levering for min del...
subben Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 jeg fikk fire dekk fra dekkonline.com levert på døra i dag. Bestilt på torsdag. Da ringte jeg og sjekket at de hadde de på lager, før jeg bestilte. Vanskelig å nå de på telefon, men jeg tror det er verdt å e-maile eller ringe og sjekke at de er på lager først, så vet man at man får innen rimelig tid..
Bimern Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Kan være lurt å oppgi leveringsadresse til der du jobber, jeg gjordet ikke det og det var ikke noen hjemme akurat da Tollpost skulle levere dekkene, så de tok dem med tilbake, og det ble liggendet på tollpost sitt lager ca 12 mil unna meg i nesten en måned før de ringte meg å lurte på om jeg savnet noe dekk
subben Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 altså.. om man bestilte noe fra f ex elkjøp.. så hadde man jo måtte ha vært tilgjengelige for å ta det i mot når det kom. Sånn er det jo bare.. er jo ikke dekk online sin feil at dere ikke tar i mot bestillingene deres..? og.. en måned? Ringte du ikke og etterlyste dekkene?
Frode H. Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Jeg fikk mine dekk etter ca. 2 uker. Problemet mitt med dekkonline var at jeg fikk 8 dekk istedenfor de 4 jeg bestilte. Jeg "hadde ikke tid" å ringe de og gi beskjed om dette i sommer men her om dagen ringte de fra Tyskland og lurte på om jeg skulle ha 8 eller 4 dekk. Nå skal det visst komme et transportfirma og hente de igjen. Det ene settet, som står på bilen nå, var forresten produsert i uke 26 og jeg mottok dekkene i uke 29
Peer Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Fikk dekkene etter 5 dager. Problemet var at jeg ikke var hjemme, så de tok de med tilbake igjen. Fikk de levert på døra 2 dager senere Er å anbefale!
Christopher Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Har og bare bra ting å si Knall pris , knall service og knall levering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå