Gå til innhold

Garasjen til H_c

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

Han som eier den blå cossien lå vel ikkje på Sarpsborg resort & badeland når/viss han var på rudskogen nå i juli vel??

Har et bilde av en sinnsykt lik bil hvertfall. Utrolig fin..

Det kan nok godt stemme det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flisene er baderomsfliser av middels kvalitet. fikk dem for 25!!!! kroner kvadraten fordi de var grønne, og ingen ville ha grønne fliser lenger.

jeg trengte 36 kvadratmeter, men måtte kjøpe hele restpartiet i butikken på 40 m2 for å få den prisen.

Brukte fliselim og fuge fra biltema til 1000,- totalt!

KANONBILLIGT!!!

Holdbarheten er som følger, jeg har en diger jekk med stålhjul som jeg iallefall to ganger i uka løfter opp en bil med, samt jeg har mistet verktøy ned på gulvet, sølt olje, dryppet tektyl pluss pluss pluss, og ikke et eneste sår til nå!!! jeg har jo et par kvadrat fliser for mye, slik at hvis en av dem går i stykker peller jeg den bare opp og legger ned en ny..

Noen sier du skal ha frostsikre fliser i garasjen, men hallo? fryser det noengang i en garasje?

jeg har uansett ovn på 24 timer i døgnet der ute, så hos meg er det tørt og varmt.

så, altså, gydd og galbillige fliser!

Ser bra ut garasjen din. Men det er vel ikke keramiske fliser :shock: . Ville absolutt hatt evt. klinker, industri eller f.eks granitt flis, men men viktigste er at du er happy med de.

Kansje det ikke fryser i garasjene i Rogalands traktene, men i vinter hos meg var det flere dager med opp mot 10 minus i min garasje :? .

Den er isolert i begge etg. og har isolert stålport. Men har ingen fast oppvarming :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å få ren flisene ved oljesøl ol? Er vel ikke det mest ideele å sette stor tyngde på ved f.eks jekking? Eller er jeg halvveis på jordet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er holdbarhet og pris på flisene du har brukt? Fliser er helt klart pent!

Vis du skal legge fliser, anbefaler jeg deg å bruke porselens fliser! Altså, bygg fliser eller hva de kalles, tåler ekstremt mye! Man kan slippe en anbolt mange ganger uten at de knuses! :)

sorry for ot, Så ut som et pent sted det der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggfritt er jo must uansett, med mindre man bor på toppen av en oppoverbakke som ikke strøs! Men bruker du bilen på vinteren da? Når jeg ser bilder av de Cosworthene, innser jeg virkelig hvor lite jeg liker Ford ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H-c regner vel med at fugene kan bli litt mørke etterhvert, og om det blir riper etter pigg dekk i fliser spiller jo ingen rolle.

Det er en garsje ikke badet liksom.

Men fin fin garasje. en pen samling med Heste-krefter på det ene bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...